mikk- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hei, karer! Mens jeg holdt på med kodinga av et annet design i dag ble ting litt kjedelig, og jeg mekket sammen et slags design på få minutter. Jeg ble dog ganske fornøyd med dette, og etter en kort (eller, den ble jo ganske lang etter hvert, da) samtale med vår venn Dunestar, vurderer jeg nesten å jobbe videre med det med det mål at det skal kunne bytte ut det noe aldrende Berg-Online-designet. Her er utkastet. Hva synes dere? Endret 2. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hoi hoi! Det var fett! Synst likevel at det eksisterande designet er kulare, og meir unikt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Synes det gamle designet var råtøfft, da... Men det nye var ikke så værst... Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) La Berg-Online leve! Bruk det nye greiene til noe annet (som du sikkert får penger for), men du kan sikkert droppe flashintroen på den nåværende Berg-online. EDIT: 3 svar nesten samtidig, og under 2 minutter siden tråden ble startet Endret 2. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Vel, må jo nesten si at det nåværende designet ditt er i en klasse for seg selv, og det skal vel en del til for å overgå det ved å bruke samme stil. Menne, dette så jo meget bra ut dette og , men hvor i all verden har du tenkt å plassere meny ol.? Ellers enig med den lille ungen som posta over. EDIT: ^^ var ment til arve, men så kom det mange poster mellom. Endret 2. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 EDIT: ^^ var ment til arve, men så kom det mange poster mellom. Det var da enda godt, jeg var nesten redd du mente meg Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Vel, må jo nesten si at det nåværende designet ditt er i en klasse for seg selv, og det skal vel en del til for å overgå det ved å bruke samme stil. Menne, dette så jo meget bra ut dette og , men hvor i all verden har du tenkt å plassere meny ol.? Ellers enig med den lille ungen som posta over. EDIT: ^^ var ment til arve, men så kom det mange poster mellom. Hm... Etter disse (sinnsykt raske) tilbakemeldingene blir det nok så jeg fortsetter med det gamle. Var ikke helt sikker på hvor meny skulle komme, så jeg gidda ikke å sette den inn Problemet med å selge slike design er at det kanskje er noe "dristig". Særlig hvis det skulle være til en bedrift eller noe slikt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Etter disse (sinnsykt raske) tilbakemeldingene blir det nok så jeg fortsetter med det gamle. For all del, dette var pent dette og, men det nåværende er liksom gåsehudoghårenereiserseg x 1000. Så å fortsette på det nåværende er det beste, sett fra min (lille) synsvinkel. * fortsatt ønske seg Mikka-hår * Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du kan godt fjerne den stygge "biomutation site of the day"-greien... Den provoserer! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du kan godt fjerne den stygge "biomutation site of the day"-greien... Den provoserer! Trenger jeg å komme med misunnelse-sitatet mitt enda en gang i dag? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du kan godt fjerne den stygge "biomutation site of the day"-greien... Den provoserer! Trenger jeg å komme med misunnelse-sitatet mitt enda en gang i dag? Det er bare det at irriterende animerte greier som bryter totalt med grunndesignet irriterer meg... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Respekt, Mikka! Dette er knallbra! Vet ikke om det overgår nåværende, menmen ... Ingen av dem, verkend nåværende eller dette utkastet er spesielt praktiske, kan du si, men særdeles stilige! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg synes at det nye utkastet er stiligst (_uten_tvil_), men inntil du finner en god plassering av menyen, så anbefaler jeg å beholde den siden du har.... *post nr# 400 * Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du er veldig flink med design, mikka, det skal du ha. Det nåværende designet er så utroligbra, men det nye var også veldig bra, så det er vanskelig å velge hvem som er best. Vil nok ende på det nåværende designet, siden det nye ikke var helt ferdig ect. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det nye så spennende ut, men det gamle er bedre. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det nye så på en måte litt "bløtere" ut. btw: er det en davidsstjerne jeg ser? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Mikka... Du kan jo bare prøve deg å bytte ut det gamle designet... Vil tro en eller annen danner ei gruppe som setter seg i en bil eller 5 til Røros med diverse slagvåpen og banker deg til du har glemt det nye designet Drev faktisk å krussedulla litt med penn og papir i går som minnet mye om "firkantene" du hadde på venstresiden der. Planen var at jeg skulle ha hele siden inne i en firkant inni der igjen, men det ble så komplisert, dessuten fant jeg noen andre design som jeg heller satser på. Litt off (s)-topic der, men det var kun får å få deg til å glemme ideen om å bytte ut det gamle designet. Noen ting tukler man bare ikke med! Det blir like dumt som å sette TVen på høykant for å se om det funker... Kort sammendrag om den gamle siden din: Den er som morsmelken (generelt altså, hvis noen skulle tro noe annet ); kanskje ikke verdens beste innhold, men du verden for en pen innpakning! Endret 2. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Mens berg-online er inne på topic: Fjern den flash-splash, så jeg kommer inn med Mozilla! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hmmm... Detter jo svært så lekker Men jeg er redd dette ikke er så fantastisk funksjonellt på _web_, miner mer om en typisk trykksak , synes nåværende berg-online gjør jobben bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå