Shicca Skrevet 2. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg kan ikke få ut min fustrasjon om årets PTN billettsystem. Folk blir satt i et kø system som oppdaterer seg selv etter 10 minutter. Jeg personlig gikk frem ca 10 plasser på en halvtime, så *vips* datt jeg tilbake 1300 plasser. Og jeg er LANGT fra den eneste. PTN har egentlig aldri fungert noe særlig i de 2 forrigegående årene, men i år er det bare tragisk. Jeg synes TG-deltakerne bør ta opp dette og kreve at nå må det snart bli bedre. Det beste er jo hjelpa man får fra FAQ'en deres. Q: Jeg havner plutselig lengre bak i køen - hvorfor? A: Vi vet ikke helt sikkert og jobber med problemet. Det er desverre ingenting vi kan gjøre. De aner ikke hvorfor, og de kan ikke gjøre noe med det. Flott!!! Noen må kjøpe opp http://www.banptnfromtg.com! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 2. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 Blir rimelig forbanna selv, og jeg gidder ikke gå fra skjermen her før jeg har en bilett! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 Det virkelig store spørsmålet er selvsagt om det går ann å fortsette som leverandør for 5500 "kunder" med verre og verre resultat hvert år. Slikt skal ikke gå ann. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 Vi er 5-6 stykker som skal bestille fra her jeg bor og ingne kommer igjennom! Nesten hele tiden så kommer det "finner ikke siden" og jeg har selv falt tilbake over 1000 plasser! Dette må de da gjøre noe med snart - eller rettere sagt; Noe som virker! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 På hvilken side får vi kjøpt billetter ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 www.partyticket.net Men ikke ha for store forhåpninger til at det funker... bfisk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 dere må være snikete skjønner dere ! jeg fikk meg 2 jeg .. og 5 i reserve missbruk andre som du ville missbrukt deg selv! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg fikk iallefall bilett.. Og jeg takker Morten for det siden jeg kunne sette meg tilbake og se Startrek TNG og Starwars - Return of the Jedi. Jeg synes Parteyticket virkelig sliter og de burde ikke hatt lov og hoste siden som selger biletter til TG. http://partyreg.com/ er en løsning som virker veldig bra ,men er jo somsagt bare for små parties. Morten \ _Mist_ Jeg er evig takknemelig =) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 har aldri hatt så store problemer med billettene som i år, var jo som å spille lotto jo,ble kastet fram og tilbake som ei katte i en vaskemaskin. men det gikk da vel bra til slutt, jeg fik da bestillt mine 6 billetter Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 En annen ting som også slår meg er jo at PTN faktisk krever penger fra oss for å levere en så flott produkt. 28 kr billetten skal de ha for at vi kan kaste bort 8+ timer av fritiden til å se på en kø som ikke virker. Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Køsystemet hos PTN ga like mye mening som Joker Nord. I fjor, uten køsystemet, fikk jeg kjøpt mine billetter etter 2 timer. I år satt jeg i 8. Jeg for min del kommer til å sende en mail til de ansvarlige hos The Gathering, og be om at de straks ser seg om etter en ny samarbeidspartner for neste års billettsalg. Måten salget ble ordnet på i år er uhørt. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Er det noen andre som klarer pågangen ? Har vært samma tullet så lenge jeg kan huske, i år orka jeg ikke stresset , tror kanskje en kompis har fiksa det, venter spent på svar. Er ingen krise om jeg ikke får billett egentlig. Edit er det noe vits i stille seg i kø egentlig ? Endret 3. februar 2004 av mars001 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Køsystemet hos PTN ga like mye mening som Joker Nord. I fjor, uten køsystemet, fikk jeg kjøpt mine billetter etter 2 timer. I år satt jeg i 8. Jeg for min del kommer til å sende en mail til de ansvarlige hos The Gathering, og be om at de straks ser seg om etter en ny samarbeidspartner for neste års billettsalg. Måten salget ble ordnet på i år er uhørt. og du tror det hjelper å klage, ptn har prøvd å klare seg så godt de kan hvert år, ser ikke bra ut, men serveren gikk da ikke ned i år, som er en stoor forbedring... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg syns at TG fortsatt kan bruke PTN, men til neste år håper jeg de lar være å bruke det røtne KØSYSTEMET, som trossalt var kilden til hele f'aenskapet. Jeg fant ut at om man refreshet manuelt hvert tiende minutt, ville man BARE rykke framover i køen, og IKKE bli kastet bakover, som skjedde om man lot den refreshe seg selv. Hilsen en som tilslutt fikk tak i 2 stk. billetter klokka 02:32, etter å ha sitti siden 18:00. Klokka 02:32 var det faktisk igjen hele 2641 billetter, trolig grunnet det dårlige køsystemet, og folk som ble kastet bakover! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 4. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2004 jeg skjønner ikke at det ikke har blitt gjort noe med partyticket.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå