Paradigm Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 fikk 419 watt..og har 350 chieftec Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) De overdriver sikkert for å safe det. Endret 3. februar 2004 av chokke Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kan noen si meg hvorfor ram'en blir en flaskehals? Den kjører jo på PC3200. (lurer fordi jeg har nettop bygd et A64 system med R9800p og denne rammen. (value) Og hvor 'stor' er denne flaskehalsen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Trenger en bra webshop som kan bygge denne for meg, noen forslag? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Trenger en bra webshop som kan bygge denne for meg, noen forslag? Bygg selv, Nei da, komplett.no bygger den de. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Men da kan man ikke velge den rammen som ble anbefalt og jeg kan ikke bygge en PC (har ikke prøvd) BTW: er et Xaser kabinett bra???? Noe å anbefale? BTW2: Har svidd grafikkortet jeg har nå et par ganger, men det funker ennå. Derfor trenger jeg god kjøling. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Har enten lyst på Xaser eller lian li Hva er best, begge er kule (kanskje modde det bittelitt) Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Xaser kabinett, noe slikt du tenkte på? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Ville nok heller satset på et LianLi, som du finner på microplex.no. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har enten lyst på Xaser eller lian li Hva er best, begge er kule (kanskje modde det bittelitt) Begynne å modde på ett LIanLi til 2000kr , kan bli dyrt om resultatet blir dårlig. Mener at LianLi er stilfullt og pent som det er jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Tenkte mest på Xaser, men bråker viftene? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 OK! Etter lang tid med tenking (og spilling ) har jeg kommet fram til at jeg kanskje skal bygge den selv (kommer ann på fattern). Men da trenger jeg en guide... Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
above Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) OK! Etter lang tid med tenking (og spilling ) har jeg kommet fram til at jeg kanskje skal bygge den selv (kommer ann på fattern).Men da trenger jeg en guide... Hvor finner jeg det? Her er en guide for hvordan du bygger din egen pc EDIT; Fint pc oppsett Endret 4. februar 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ahhhh, takker takker. Rota meg inn i den guiden istad, men fant den ikke igjen (derfor jeg spurte, visste ikke at den fantes engang). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Hmmmm... Det jeg valgte først kom på 18800 (ca.) fra komplett ferdig montert, hvis jeg bygger den selv koster den 16.100 og da har jeg valgt Xaser kabinett og den rammen du anbefalt og bytta ut grafikkortet med PRO versonen. Er dette noe å anbefale? EDIT: Noen som kan anbefale en PSU som er stille? Jo, bytta også ut hardisker med seagate baracude 2x 200 gb (er disse rolige?) Lurer også på om Seagate Cheetah 15K.3 18.4 GB (ST318453) bråker. Siden den er 15k omdreinginger. Endret 4. februar 2004 av chokke Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Denne PSU`en er veldig bra! Mener Fortron/Source, 400W Anbefaler den sterkt, har 350W selv samme merke Endret 4. februar 2004 av Blade_ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Jo, bytta også ut hardisker med seagate baracude 2x 200 gb (er disse rolige?) Lurer også på om Seagate Cheetah 15K.3 18.4 GB (ST318453) bråker. Siden den er 15k omdreinginger. Trenger kommentarer Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den produserer hvertfall veldig mye mer varme. Så du trenger nok en vifte i nærheten. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Blir dette noe problem hvis man har et Xaser kabinett med 7 vifter? EDIT: Skirveleif Endret 5. februar 2004 av chokke Lenke til kommentar
epost_96 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 neon som vet om noen stilige kabinetter ? tilsvarende in win 700, men med bedre strømforsyning ! Letter etter et kabinett med litt stil på... men ikke for dyrt da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Hei, dette er min post, jeg som trenger hjelp... Lag din egen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå