larskr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg hadde ikke USB 2.0 på min Dell 8200 og kjøpte derfor http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...0&GrpID=11&s=pl men får ikke tvkortet til å funke på USB 2.0 porten, maskina kjenner den ikke igjen. Tv kortet virker imidlertidig på usb 1 porten på maskina, da i lowspeed....... En ekstern harddisk m strømforsyning funker derimot fint på USB 2.0 fart.....har mistanke om at USB 2.0 kortet ikke gir nok strøm til TV kortet. Det er en strømplugg inngang på PCMCIA USB 2.0 kortet. Hva slags spenning skal jeg koble til der? Og hva slags plugg? Så på et annet lignende kort at det skulle ha 5V..... Håper noen kan hjelpe, har satt Komplett på saken, men har ikke hørt noe fra de enda.... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvilket TV-kort er det snakk om? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
larskr Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Terratec USB 2.0 som er testet her på HW..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå