Gå til innhold

Forsterkar + mellomstore høgtalarar

Anbefalte innlegg

Eg har lyst til å kjøpa anlegg, og kan vel bruka 4-5000 på forsterkar + høgtalarar. Høgtalarane skal vera av "bokhyllestorleik". Det aller viktigaste er at anlegget spelar fint (elektronisk/vokal som Bel Canto, og klassisk/klaver). Bassen må heller ikkje vera heilt på trynet (spelar gjerne litt 70-talsrock), men dette skal ikkje vera eit partyanlegg.

Eg har sett litt på Cambridge A300/A500 og Dali Blue 2002 / Dali Concept 2. Kommentarar/tips i same prisleie?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du!

Vil anbefale Cambridge. Dette er veldig mye for penga, og det spiller bra prisen tatt i betrakning.

Vil anbefale B&W DM303 stativhøyttalere. Prisen er 2500 kroner, og finishen er svart eller lønn. Uloempen er at de er relativt store, men da kan du bare legge dem ned sideveis hvis du ikke får plass i hylla.

B&W spiller pent: såkalt engelsk lyd og er behagelig og litt tilbakelent.

Endret av C. Alshus
Lenke til kommentar

Med de to cambridge forsterkerne du nevner ville jeg valgt en

8 ohms høyttaler. Dvs ikke Dali blue 2002 da denne er ganske tungdreven.

Så med ditt valg av musikk ville jeg nok også valgt B&W DM303.

Men hvis det er kapitalen som mangeler ville jeg valgt en

god brukt forsterker og nye høyttalere.

Det lønner seg å legge litt ekstra i høyttalerne.

Og du finner mange gode forsterkere på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar

Takk for tips, eg skal ta ein lytterunde i butikkane ein dag. Når det gjeld kapitalen, gjer det seg utslag i at andre komponentar får venta så lenge. Eg kjem til å bruka ein radio eg har frå før, ein bærbar CD-spelar med linjeutgang og PC med godt lydkort. Planen er å finna forsterkar og høgtalar som eg kan vera nøgd med i mange år, innan det nemnde budsjettet. Andre komponentar får koma etter kvart som eg tek meg råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...