stine__ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har en ny wd 160, og vet ikke helt hvordan jeg bør stille inn jumperen. Det er 5 muligheter, og fra butikken var den stilt inn på CS. Kan den stå slik, eller bør jeg sette den som Master? (har bare èn harddisk) En ting til. Hvis noen har bygd en pc medi asus a7n8x-x, og har lyst til å svare på et par ting, så send meg en pm med mailadressen deres. Da sender jeg et par bilder av hovedkortet mitt, og et par spørsmål mvh stine Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Så lenge du ikke har noen andre hardisker koblet til så trenger du ikke å flytte jumperen. Er litt usikker på om det gjelder hvis du har cd rom drev koblet til på samme ide kabel. Mvh Ole Lenke til kommentar
Gandie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan med fordel la den stå på cs, og sette den på enden av ide kabelen. Har selv hatt problem med wd disk når jeg satte den til master, slet med å finne den. Brukte cs, og voila... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Om CDrom står på f.eks Master with slave present så kan du velge slave på den nye harddisken. Evt master vel om man bruker IDE2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå