eblth Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Nå kommer Sharp GX30 med megapixel-kamera å deilig skjerm! Sharp GX30 Noen som vet mer eksakt når den kommer ut... Kommer den snart, må jeg kansje bestille den fra utlandet! Råå telefon!! Endret 2. februar 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tror ikke den kommer til Norge, vet ikke helt sikkert. Sharp har jo ikke gitt ut telefoner her i landet før. (iallefall ikke i "nyere" tid) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 liker den ikke så godt.. men tror ikke den kommer til norway. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Den tlf SKAL jeg ha!! Helt vanvittig rå. Må vel bestilles fra utlandet når den kommer.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Den ser ikke så fin ut syns jeg. Men kunne tenkt meg den pga kameraet. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har lyst på den! Hvor mye tror folket den kommer til å koste? ( Gjerne fra webshopper ) Lurer på om den har fått T9 nå... (Det var en av grunnene til at jeg ikek kjøpte GX20) Lenke til kommentar
mambo` Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Går det ann å få Norsk meny på den ? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Hmm, regner med at man kan gå til et service, men dette tror jeg koster 300 kr eller noe sånt... Det er det siste problemet mitt hvertfall! Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Går det ann å få Norsk meny på den ? Nei. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nå har jeg GX30 her gitt ;P GX20 er penere og mindre. Displayene er identiske. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Nå har jeg GX30 her gitt ;P GX20 er penere og mindre. Displayene er identiske. Har den bluetooth og T9? Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 3 megepixler. den delefoner ruler jo! ! Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 3 megapixler? På linken stod det: Camera: 1 Megapixel camera (858x1144 pixels) with flash Video recording with sound Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nå har jeg GX30 her gitt ;P GX20 er penere og mindre. Displayene er identiske. Fy f... Molna, nå er det ihvertfall en her hjemme i fedrelandet som er veldig misunnelig på deg. Er det mmc/sd kortplass til den? sett begge deler har vært skrevet... Menyene er så og si like eller? Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Menyene er like GX20 ja. Ja, SD/MMC-stasjon. Tok noen bilder, men mobilen er jo sperret for å sende bilder via IR, så jeg må prøve å få tak i en SD-leser for å overføre med. Kanskje i morra Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Menyene er like GX20 ja.Ja, SD/MMC-stasjon. Tok noen bilder, men mobilen er jo sperret for å sende bilder via IR, så jeg må prøve å få tak i en SD-leser for å overføre med. Kanskje i morra Yes yes yes! Takk Molna! Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nå har jeg GX30 her gitt ;P GX20 er penere og mindre. Displayene er identiske. Du får jo alle mobiler før de kommer... Noe imot å legge ut et "real-life" bilde av mobilen??? Er ikke 100% overbevist om du og mobilene dine... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nå har jeg GX30 her gitt ;P GX20 er penere og mindre. Displayene er identiske. Du får jo alle mobiler før de kommer... Noe imot å legge ut et "real-life" bilde av mobilen??? Er ikke 100% overbevist om du og mobilene dine... ny på forumet skjønner jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå