Chosiso Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 har sett i prisguiden, men der står det 2700. men får du den for 1995 på lefdal? var det ikke en i annen post som sa det var feil? eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hadde kanskje vært en ide og dratt til lefdal og skjekka selv.. Sies litt forksjellig, men Remerser sa at han hadde sett den til 1995,- Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Den koster 1995.- hos lefdal,var innom der på lørdag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det er jeg som har hatt så mye tull rundt den, men som det står i signaturen min: 1995kr på lefdal!! Løp og kjøp Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hadde kanskje vært en ide og dratt til lefdal og skjekka selv.. Sies litt forksjellig, men Remerser sa at han hadde sett den til 1995,- når jeg bor ibergen? dra til oslo for å ''se'' om den koster det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå