Kizzaz Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg hadde tenkte og kjøpe Gigabytes 3D cooler Pro, men HWB.no har bare ikke lagt den ut ennå. Men er det noen andre dere anbefaler???? Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg hadde tenkte og kjøpe Gigabytes 3D cooler Pro, men HWB.no har bare ikke lagt den ut ennå. Men er det noen andre dere anbefaler???? hva med denne jeg bruker den bare på en p4 og den er både stille og god Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hva med denne jeg bruker den bare på en p4 og den er både stille og god Det kommer som et sjokk at du bruker den viften Jeg har for øvrig bestilt den selv nå... Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg og kjøpte den nå, gleder meg til pc'en blir fyrt opp med den. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg og kjøpte den nå, gleder meg til pc'en blir fyrt opp med den. Det er vel heller gjerne det motsatte du vil oppnå? Lenke til kommentar
methosmen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 bare for å henge meg med dere andre; jeg har også bestilt denne til min AMD64 3200+ 1MB cpu. håper å få overklokka litt =) Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg skjønner litt av hvordan man monterer vifta, men hvor skal skruene på siden, sett på bilder av hovedkortet og finner ingen skrue hull. Jeg har ikke enda fått hovedkortet, men snart. Skal skruene på siden av cpu'en? Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Men er det vits å kjøpe denne viften dere snakker om hvis jeg allerede har en Thermaltake TR2 M6 (K8)? Denne skal sitte på en Amd athlon 64 3200+ eller 3000+. Så er det vits å bytte eller er det bare å kaste pengene ut av vinduet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå