CreatureCanis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Voila.. en teit liten "animasjon" av meg... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hehe, ser ut som du har en nervøs rykning DanielP Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Huff den der var creepy men du var søt da Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 @PoleCat; Om du poster det bilde jeg testlinka til i går, så sier jeg som jeg sa i går;I will hunt you down and slap you with arve87 until you DIE..! Da må du oppføre deg pent... Forøvrig enig med poenget til mr.hippo her. Selv synes jeg kanskje det er bedre at jeg ikke ser noen i det hele tatt. (no offence..) Blir liksom ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Da må du oppføre deg pent... Vel, det gjør jeg vel alltid.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fælt så mye sikling det ble med en gang det kom en jente, da... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 her er ett bilde fra barndomsåra btw, _FOR_ en telletråd Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Moi som Sabeltann Jr. Liten ennå. Men Ice Cold. Endret 5. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Nå har /me fått personlig bilde i profilen, så det er bare til å se EDIT: Må fikse en smule på det bildet, men jeg gidder ikke nå Endret 5. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nå har /me fått personlig bilde i profilen, så det er bare til å se EDIT: Må fikse en smule på det bildet, men jeg gidder ikke nå Ser ut som du sitter kun iført Adams-drakt, og streber etter å gjøre noe med meg som jeg ikke liker så godt... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Arve, det var ingen som tvingte deg til å vise det bildet... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Arve, det var ingen som tvingte deg til å vise det bildet... hihiih joda! Men følte lissom berre for å legge inn et meir eller mindre modifisert bilde, slik som "alle" andre gjorde *herle seg* Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ser ut som du sitter kun iført Adams-drakt, og streber etter å gjøre noe med meg som jeg ikke liker så godt... Pøh! Jeg har en beige genser på meg, og jeg har ingen planer om å gjøre noe med deg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Arve, det var ingen som tvingte deg til å vise det bildet... Haha! Sarkastiske i dag...er vi? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Arve, det var ingen som tvingte deg til å vise det bildet... Haha! Sarkastiske i dag...er vi? *tihihi* LOL ! Du kjeder deg litt masse av og til? *fortsette på rosa design* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hehe, vet, den er dritkul da Om jeg kjeder meg mye? Vel, det tar ikke akkurat lange tiden å replace en woot smiley med det originale bildet i scriptet jeg har brukt, lagde det bare på gøy da vet du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå