Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tenkte ei jente kunne passe inn blant alle guttebildene Jeej!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 meg! Damn så morsk jeg ser ut! Blir aldri fornøyd med bildene av meg. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 meg! Damn så morsk jeg ser ut! Blir aldri fornøyd med bildene av meg. enig!! en kan jo ikke sitte å glise hellr.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hehe, nei...det ville blitt for dumt! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 FEIL: :!: :devil: :grin: :mrgreen: :p ;) :D :love: :cool: :-) :) :evil: :lol: :fun: :laugh: :thumbs: :thumbup: :green: :dribble: :tease: :xmas: :dremel: RIKTIG: :wow: :dontgetit: :wallbash: :realmad: :roll: :blush: :shrug: :woot: :love: :( :no: :angry: :ermm: :cry: :mad: :thumbdown: :sleep: :yucky: :blink: :sick: :omg: :w00t: :eek: måtte sette de som code, så mange smileys er ikke lov... ^^dette blir teite regler.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Det under Feil: sinte smileys Det under riktig: blide smileys Folk kan smile som de vil eller se sinte ut som de vil, IMO *trøttt* Endret 3. februar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 meg! Damn så morsk jeg ser ut! Blir aldri fornøyd med bildene av meg. Steikje, du ligner på en kamerat av meg! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Argh, har jo søren meg ikke normale bilder av meg selv. Tror jeg må knipse noen. I mellomtiden... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Så søt du var der (jonas) /me holder på med Ny side, til nytt domene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Så søt du var der (jonas) /me holder på med Ny side, til nytt domene Håper du satser på noe annet en noe basar-.tk domene..? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Så søt du var der (jonas) Jeg prøver. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 meg! Damn så morsk jeg ser ut! Blir aldri fornøyd med bildene av meg. Steikje, du ligner på en kamerat av meg! hehe, skilt ved fødselen kanskje? Har dere lagt merke til hvor rart det er å se bilde av enkelte personer man bare har snakket med på nettet? Man danner seg liksom ubevisst et bilde av personen man snakker med, har fått et par små sjokk på den måten, dog, har ingen klare eksempler her. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Igrunn omtrent som flodhest sa, folk ser ikkje ut som du kanskje trur Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Igrunn omtrent som flodhest sa, folk ser ikkje ut som du kanskje trur eg lager meg bilde av folk ut ifra navnet, og flodhest er jo eit greit eksempel Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har dere lagt merke til hvor rart det er å se bilde av enkelte personer man bare har snakket med på nettet? Man danner seg liksom ubevisst et bilde av personen man snakker med, har fått et par små sjokk på den måten, dog, har ingen klare eksempler her. Vær glad jeg ikke poster alle bildene jeg har av meg selv du.. @PoleCat; Om du poster det bilde jeg testlinka til i går, så sier jeg som jeg sa i går; I will hunt you down and slap you with arve87 until you DIE..! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Igrunn omtrent som flodhest sa, folk ser ikkje ut som du kanskje trur eg lager meg bilde av folk ut ifra navnet, og flodhest er jo eit greit eksempel Det har ikkje eg gjort riktignok, men må innrømme at /me har sett på marvil som en som ligner på avataren sin Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Det har ikkje eg gjort riktignok, men må innrømme at /me har sett på marvil som en som ligner på avataren sin Hehe, det skal du heller ikke se bort ifra.. Slu er jeg vertfall.. Hewhewhewhehewehehehwehwhehwehh ehwhewhehehwehwhewhehwhehehewhw ehwehehewhwehehehewhwhwehwhwhwh ehehehewwhwhehehehehewhewhwhehw ehwehwehewhehwehewhehewhehewhhw Edit; Har sett masse admins på forumet, men ingen har stengd tråden.. Endret 3. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg for min del synes dette topper mengden av OT-tråder i webdesigndelen, kan ikke dette stoppe? Vi har vel allerede pixel-tråden som en OT-tråd. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg for min del synes dette topper mengden av OT-tråder i webdesigndelen, kan ikke dette stoppe? Vi har vel allerede pixel-tråden som en OT-tråd. Den er ikke OT-tråd. Den er rimelig "on subject". Kanskje den skjærer ut av og til, men det tar ikke spes lang tid før den kommer inn igjen.. Du kan godt komme med eksempler på lange OT ting blandt de 62 sidene om du vil.. Men enig at det kanskje er litt masse OT på forumet nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå