DanielP Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hahahaha Fikk lyst å poste ett til: Klassebildet DanielP Endret 2. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Klassebildet St. Olav as in St.Olav Stavanger??? (eller finnes det 100-vis av st.olav i norge kanskje? ) Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Stavanger ja Hvordan det? DanielP Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Stavanger ja Hvordan det? DanielP d foriige bildet.. inne på et pc rom, hvor var det?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Stavanger ja Hvordan det? DanielP d foriige bildet.. inne på et pc rom, hvor var det?? Ømmm.... La meg gjette... I stavanger, kansje? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Stavanger ja Hvordan det? DanielP d foriige bildet.. inne på et pc rom, hvor var det?? Det var på st. Olav rom 218 Dritt PCer DanielP Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 rai rai ~~ clearasil anyone? : O Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor ligger St. Olav i Stavanger, hvor bor du i Stavanger DanielP..? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Stavanger ja Hvordan det? DanielP d foriige bildet.. inne på et pc rom, hvor var det?? Det var på st. Olav rom 218 Dritt PCer DanielP åja... ligna veeeeeeldig mye på auglend skoles pcrom.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Stavanger ja Hvordan det? DanielP For eg hadde et fag på den skolen når eg gjekk på næringsmiddelskolen rett oppfor St.Olav. (stavangersk rule!) EDIT: Gjekk på NCS ja! Endret 2. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) St. Olav ligger 2 min fra sentrum. Rett opp en bakke. Jeg bor ca 10-15 min spasertur fra skolen og sentrum. Bor på Kampen, rett ved kampen skole. Som ligger par minutter fra byhaugen. DanielP EDIT: Polecat, jekk du på Norconserv? Ja eg vett. Men d e sykt stygt å hørra på TV Endret 2. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 er det mange her fra stavanger? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er vel ihvertfall mange fra OT-land her. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Meg Tatt for 5 minutter siden. Seipa-liknende effekter i photoshop. k00l animè-doo Teh blond pokèmondude Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 rai rai ~~clearasil anyone? : O Tja... Adobe Photoshop ® er jo mye mer effektivt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 St. Olav ligger 2 min fra sentrum. Rett opp en bakke. Jeg bor ca 10-15 min spasertur fra skolen og sentrum. Bor på Kampen, rett ved kampen skole. Som ligger par minutter fra byhaugen. DanielP EDIT: Polecat, jekk du på Norconserv? Ja eg vett. Men d e sykt stygt å hørra på TV Da kjenner du til Olaf Paulus vei..? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 St. Olav ligger 2 min fra sentrum. Rett opp en bakke. Jeg bor ca 10-15 min spasertur fra skolen og sentrum. Bor på Kampen, rett ved kampen skole. Som ligger par minutter fra byhaugen. DanielP EDIT: Polecat, jekk du på Norconserv? Ja eg vett. Men d e sykt stygt å hørra på TV Da kjenner du til Olaf Paulus vei..? Hehe. Tror den krysser kampensgate viss jeg ikke tar feil?? Hvordan det? DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Edit; OT, slettet. Endret 2. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jeg har lagt inn bilde. Se tidligere innlegg. Endret 2. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå