$k$ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noen knipsa av meg i helga. *mye røyk advarsel* Edit: treige home.no er home.no nede idag eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noen knipsa av meg i helga. *mye røyk advarsel* Edit: treige home.no er home.no nede idag eller er det bare meg? Den er bare treig. Vent litt så kommer det.. :lo: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Aner ikke om filnavner har noe med årstall å gjøre, men om det har det;Så er 2k4 = 2004. 2k04 blir noe annet.. Det var da som innerst inni det innerste av det aller innerste og beyond! Well well! Det får reflektere mitt IQ-nivå en kald februarkveld i 2004 Et tall som ikkje egentlig eksisterer? /me har nesten mikka hår Er tom for voks though, alt henger berre ned i trynet.... 2K04 skulle vel bli noe sånt som 200004? Gele funker godt det også! Faktisk det jeg bruker mest av.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Noen knipsa av meg i helga. *mye røyk advarsel* Edit: treige home.no er home.no nede idag eller er det bare meg? Den er bare treig. Vent litt så kommer det.. :lo: kommer ikke hos meg... EDIT: jo nå kom det visst..... Endret 2. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Aner ikke om filnavner har noe med årstall å gjøre, men om det har det;Så er 2k4 = 2004. 2k04 blir noe annet.. Det var da som innerst inni det innerste av det aller innerste og beyond! Well well! Det får reflektere mitt IQ-nivå en kald februarkveld i 2004 Et tall som ikkje egentlig eksisterer? /me har nesten mikka hår Er tom for voks though, alt henger berre ned i trynet.... 2K04 skulle vel bli noe sånt som 200004? Gele funker godt det også! Faktisk det jeg bruker mest av.. Og her snakker vi om styling av guttehår...? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Gele funker godt det også! Faktisk det jeg bruker mest av.. [OT]Bruker du vaniljesaus for å få det så blondt..? [/OT] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Ja! Har du aldri klissa voks eller gele i håret ditt før, wh1t3inc. ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Og her snakker vi om styling av guttehår...? Om du syns detta er "ekkelt", send en PM til DanielP og spør hva han gjør med seg selv når han tar bilde av kroppen sin.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Gele funker godt det også! Faktisk det jeg bruker mest av.. [OT]Bruker du vaniljesaus for å få det så blondt..? [/OT] Synes hårdiskusjonene begynner å gå litt langt her nå.. (100% pure natural) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Stopp OT'en nå, folkens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja! Har du aldri klissa voks eller gele i håret ditt før, wh1t3inc. ? Indeed Men jeg spør ikke andre gutter hva de bruker for å få håret deres "så pent" Greit, nok OT. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) får vel rette på all denne OT'en. pic of me http://smidt.predicted.net/pics/me.gif red eyes Endret 2. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 får vel rette på all denne OT'en. pic of me http://smidt.predicted.net/pics/me.gif red eyes Tøft. Du har ett rødt og ett blått øye! * ønske seg Mikka-hår OG forskjellig farge på øynene * Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tøft. Du har ett rødt og ett blått øye! * ønske seg Mikka-hår OG forskjellig farge på øynene * hehe, tok meg ikke tid til å rette på øyefargen, den er blå i real life om det var noen som lurte (ja på begge øynene PoleCat ) Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Og her snakker vi om styling av guttehår...? Om du syns detta er "ekkelt", send en PM til DanielP og spør hva han gjør med seg selv når han tar bilde av kroppen sin.. Hahahaha Datt nesten i gulvet når jeg så innlegget ditt Menmen.... Her er ett par bilder. Her er ett Og måtte jo bare ha med : Dette Vet dere er så glad i det siste bildet DanielP Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette er da meg. Tatt på julaften elns... /me vil også ha mikka-hår Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 ÆÆH! kor har du ... korfor gjorde du det? (ja eg sikter til det siste bildet ditt DanielP ) *hihihi* ******3500 innlegg!!******** Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Og måtte jo bare ha med : Dette Vet dere er så glad i det siste bildet Ble vi ikke enige om å la det ligge? EDIT: Grattis ompa! Endret 2. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Og måtte jo bare ha med : Dette Vet dere er så glad i det siste bildet Ja, vi simpelten elsker det bildet! PT does tha HalTan style: Endret 2. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Og måtte jo bare ha med : Dette Vet dere er så glad i det siste bildet DanielP Hvor er det? lignet enormt på pcrommet på barneskolen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå