Muffinman Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Så at det var kommet en ny bundle med Divx pro(5) codec. Nå gidder jeg ikke å sikkerhetskopiere DVD-filmene mine steg for steg, så jeg har brukt et hendig lite program som heter EASYDIVX. Imidlertid ser det ikke ut som om dette klarer å benytte den nye codec`en. Noen som vet om et alt-i-ett program som kan benytte denne? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Prøv NeoDivx, se http://www.divx-digest.com Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Dette ble litt for vanskelig, jeg er visst ikke så stiv i fransk...for meg ser det ut som en samling programmer som må kjøres ett etter ett for å lage divx av en dvd, og ikke en prosess som kan settes i gang og forlates til det er ferdig. Noen som vet om jeg tar feil, kanskje med litt bedre fransk-kunnskaper enn meg...? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 er det kommet noen programmer som er laget etter divx 5 kom, og som er beregnet for divx 5? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei! I dag så er det det komt ein ny beta versjon for privat testing av easydivx..(ein kan ikkje laste ned ein versjon er for eit vist antalll personer.(privat)) Så eg regner med at det i nermaste framtid vil komme ein ny easydivx versjon.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei! No såg eg at easydivx programmet er komt i ein versjon 8.0 som støtter divX 5. Kilde:easydivx.does.it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå