_Xorcist Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Se i php.ini på mail funksjonen, og sett den til din internettleverandørs smtp server. Vanligvis er den mail.telenor.no e.l. Telenor bruker smtp.online.no Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Hmm. Nå bruker jeg windows og har php.ini i windows katalogen. I linux vet jeg ikke hvor den er, eller om den i det hele tatt heter php.ini, men jeg tenker på config filen til php. Burde ikke være så vanskelig å finne den? gå inn på php.net og les install-guiden der f.eks. Her har jeg funnet noe tror jeg: ;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ; Module Settings; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [Syslog] ; Whether or not to define the various syslog variables (e.g. $LOG_PID, ; $LOG_CRON, etc.). Turning it off is a good idea performance-wise. In ; runtime, you can define these variables by calling define_syslog_variables(). define_syslog_variables = Off [mail function] ; For Win32 only. SMTP = localhost ; For Win32 only. sendmail_from = [email protected] ; For Unix only. You may supply arguments as well (default: "sendmail -t -i"). sendmail_path = /usr/sbin/sendmail -t -i Jeg bruker mimer/adsl.no. Jeg er ikke sikker på hva addressen er. Men hvor er det jeg skal bytte ut hen? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå