aog Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er egentlig ikke ute etter kritikk, men bar fyr løs. Det jeg er ute etter, er info om hva som ikke virker i hvilken browser. test page Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 FYFYFY! Times New Roman! Siden ser litt simpel ut og er vel helt ok...men ikke noe skikkelig HURRA side! Lenke til kommentar
aog Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 FYFYFY! Times New Roman! Siden ser litt simpel ut og er vel helt ok...men ikke noe skikkelig HURRA side! hmm... må være en feil i CSS'en.. jeg valkte å ikke bruke times... skal fikse det. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Edit: Ok, ba om kritikk så og si på slutten av setningen der Det ser best ut i Opera. I IE6 så blir den for bred, banner repeterer seg, bruk no-repeat på denne. I Mozilla så blir den også litt bredere enn Opera, pluss at medlemmene ikke kommer 2 og 2 på guild siden her. Sikkert noe med bredde som gjøre at float'en der bryter til neste linje. Kan hende det er padding e.l. som gjør at siden ikke ser likt ut her og der. Endret 2. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
aog Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Han var ikke ute etter kritikk! Det ser best ut i Opera. I IE6 så blir den for bred, banner repeterer seg, bruk no-repeat på denne. I Mozilla så blir den også litt bredere enn Opera, pluss at medlemmene ikke kommer 2 og 2 på guild siden her. Sikkert noe med bredde som gjøre at float'en der bryter til neste linje. no-repeat, skal fikse bredde på guild siden, skal fikse takker. vet ikke om det er noe jeg kan gjøre med at det ikke ser like ut.. men men.. for å være HELT erlig så betyr det mes for meg at alle linker er lett å finne og funker. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 helt grei side detta, det må jeg si...men banneren fyller ikke hele rammen øverst i siden. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Da er det kanskje bra hos meg da... sorry Lenke til kommentar
Crack Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 en del ting å plukke på. > hvorfor store bokstaver in innholdsboksen? >hvorfor standardtabeller? >hvorfor bare farger i header? >hvorfor ikke eksperimentere litt med forskjellige farger(*) både på tekst bakgrunn og kanskje fikse noe mer grafikk. * selvfølgelig noe som passer sammen... Lenke til kommentar
aog Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 For meg er denne posten dø atm.. Jeg jobber med et annet design. Ser ikke noe grunn til å holde denne posten i live.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå