Gå til innhold

Problemer men PC

Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Er litt forbanna her. Begynner å bli passe lei. Vist man går inn på "Windows Oppgavebehandling" (Med Ctrl +Alt+ del) så på Prosesser. Så for man se Prosesser, Bruk av CPU, tilldelt minne. Plus at man får se en liste over ting som sviver å går (Det prosessoren jobber med) Hos meg ser det slikt ut: Prosesser: 49 Bruk av CPU: 100% (Som den står på konstant)

Plus at IEXPLORER.EXE står oppført 16 plasser på lisetn over. Er dette normalt eller ikke??? Har prøvet å formatere, sette opp på CPU Vcore for å øke stabeliteten på CPUen. Men dette har ikke gjort noe med mitt problem. Har også prøvd å sette litt ned på overklokkinga på CPU. Heller ikke dette har hjulpet noe.

Noen innslag her ville vært TOPP. Takk på forhånd

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal kun være èn IEXPLORER.EXE per internettside du har åpen. Hvilke prosesser er det som tar mest av cpu?

Vet. Det er det som er det gale her. Jeg kan slå dem av, Men når jeg åpner iexplorer igjen. Blir den bare stående på listen. Jeg har en P4 3,02 som er klokket til 3,5 med "Mist frostbite"

Lenke til kommentar
Det er nok ikke normalt at Internet Explorer skal stå så mange ganger. Tydelig at noe henger igjen. kanskje en restart eller noe vil hjelpe på?

Det er gjort. Pcen står av om natta for å vile. Men hjelper ikke noe

Lenke til kommentar

Jaja. Fikk fjernet 162 items. Nå sviver den på 10 -40 ca. Vi for se å lenge det funker. Men takker for rask respons :thumbup:

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...