Tabaqui Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noen som vet hvor mye spenning som går i kablene til PowerLED og hddLED? Vil det funke å bytte disse ut med sunbeam 5V LazerLED's? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 er ikke sikker.. muligens 3V.. er jo bare å teste med et voltmeter.. eller ett multimeter er en genial ting for en modder Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Vet, men siden pcen er delvis i småbiter og delvis ikke handlet inn enda, blir det litt vanskelig :-) Bare handlet inn de delene som skal moddes hardest enda.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 microplex har jo egent support forum da.. hør der, eller send de en mail.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tror jeg kan vedde ganske mye penger på at de bruker helt stadard leds og har avkobling på hk'et. Du kan dermed anta at ledsa er specet til omkring 2V og 15-30mA. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 over min powerled er det 2.19V... jada, jeg har målt med led'en innkoblet for jeg vet at det ikke er samme spenninga når man kobler fra led... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvilket hovedkort har du da? Jeg har Abit NF7-S... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvilket hovedkort har du da?Jeg har Abit NF7-S... Jalla HK fra clas-ohlson (QDi) Lenke til kommentar
zyp Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 synes det er rart det ikke er 5V... alle powerleds i allslags forskjellige kabinetter kan da ikke ha like specs, derfor burde HK gi 5V og la koblingen til led regulere den selv... Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Hmm. Får teste litt etterhver. Takker for svar i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå