Anathema Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 LePont er helt klart en god kandidat om du er villig til å slenge inn 300 spenn til Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Husk at på Image&Shapetech må du kjøpe drevrammer i tillegg. Disse for du fra ca35 kr pr stk for helt vanlige. Da har du ikke prøvd Lian Li! Men det er en helt annen prisklasse, henger meg på de som sier Image & Shapetake, eller Chieftec fulltower, er godt fornøyd med det stort sett, men det veier en halv mann Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ...men det veier en halv mann Hva har man møbelhjul til? Bare trille hele boksen på LAN. Skjermen settes oppå, og så er det bare å håpe på at det ikke er høye dørkarmer inn til hallen... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 for 500 ekstra ville jeg ha gått for dette kabinettet fra lian li... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 for 500 ekstra ville jeg ha gått for dette kabinettet fra lian li... 500 ekstra i forhold til hva? Det kabinettet du linker til koster jo under 1000. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hva med dette ferdig støydempet... Lenke til kommentar
kakeole Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg hadde brukt 300 kr mer, og gått for dette: Microplex Lian Li Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Image & Shapetec.......hmmmm neinei de var ikke særlig pene nei, kabinetter for gamle "kontorkailla" som vi sier i trøndelag. Nei jeg mener at Aero s202 som selges hos 3dfxcool, eller compocase er strøkne kabinetter, fine for casemodding o.l og er ikke spesiellt dyre:) sats på en av dem! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Image & Shapetec.......hmmmm neinei de var ikke særlig pene nei, kabinetter for gamle "kontorkailla" som vi sier i trøndelag. Nei jeg mener at Aero s202 som selges hos 3dfxcool, eller compocase er strøkne kabinetter, fine for casemodding o.l og er ikke spesiellt dyre:) sats på en av dem! Mener du at dette kabinettet er stygt? /me digger I&S Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 for 500 ekstra ville jeg ha gått for dette kabinettet fra lian li... 500 ekstra i forhold til hva? Det kabinettet du linker til koster jo under 1000. linket visst til feil... Denne da.. håper at det er riktig nå.. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dette har jeg bestilt nå nettopp. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Aerocool s204 Dette er et bra kabinett uten strømforsyning jeg kjøpte to grønne katoder i tilegg og dette kostet tillsammen 930.(Beste kabinett jeg noen gang har hatt ) ASJ alt for mye dill dall Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dette er fett kabinett til under tusenlappen. Det er ikke mange som har et slikt. Det er det feteste kabinettet Lian Li har syntes jeg Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 den som sier at Chieftec(eller andre SLC'er) er bedre en I&S har allllllllldri rørt eller sett et I&S. (jeg er ingen fjortis,fjortis fåkke låv til å kjøre bil ) Har hatt store problemer med LianLi med at den svarte lakken har vært for skjør og alu'en for myk (kunne skrape av lakken med neglen) har et nå tildels brannskaddet I&S 910PB som har en rød-rosa front og ikke lilla som 910BB har, og skal love deg at bare dette er nok til å trekke STOR opmerksomhet på lokalLAN. vi er heldigvis så få her nede som driver på med dette så vi får en del oppmerksomhet i forhold til de som har standard SLC'er med kansje et lys og fer. vindu. EIZO F77S(21") drar oppmersomheten yterligere opp Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har hatt store problemer med LianLi med at den svarte lakken har værtfor skjør og alu'en for myk (kunne skrape av lakken med neglen) Jeg har samme problem med mitt Chieftec-tower. Bare jeg setter den vannrett, og gnir den en cm eller to frem og tilbake, blir den oppskrapet (av myk parkett). EIZO F77S(21") drar oppmersomheten yterligere opp Tar ikke med min, jeg. Alt for stor og tung. Tar heller med en 17" som jeg bruker som skjerm nr. 2 ellers. Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vannvittig billig de coolermaster kabinettene hadde blitt. På netconnection. Det står jo de er i Alu, pluss at mange er med vindu. Mistenklig billig Lenke til kommentar
kaffelaban Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har nettopp bygget 2 pcer med bruk av http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl , og jeg er svært fornøyd. Billig, stilig, stille og skrueløst. Svært praktisk å rive inn og ut hardware i også har den et hendig håndtak på ryggen som gjør det enkelt å bære rundt på. Anbefales! Lenke til kommentar
amdwdc Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ville gått for et Antec Super LanBoy kabbis.... Koster ca. 900 u/ strømforsyning på f.eks hovedkort.no Test av det kom i dag på hw.no, så ingen kan si at det er gammelt ihvertfall Kabbiset er j**** lett, bare ca. 4 kg tror jeg....... Har to 120 mm vifteplasser = mye luft og lite støy Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 skyhawk hær er et fint kabinett men jeg vet ikke om det er noe bra Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Vannvittig billig de coolermaster kabinettene hadde blitt. På netconnection. Det står jo de er i Alu, pluss at mange er med vindu. Mistenklig billig Hvilke av de som var så billig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå