DementedAlbino Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er på tide å bytte ut kabinettet jeg nå har, og sitter med 1000 kr som jeg har lagt av til dette formål, uten størmforsyning... Vil at kabinettet skal være relativt enkelt, men likevel stilfult. Om der er støvfilter og utganger til diverse ting i front er dette et stort pluss. Fint om dere kan anbefale meg noen kabinetter. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Image & Shaptech 945kr for det billigste tøffe er de og Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 www.microplex.no her er det mange fine Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 image & shapetech utan tvil... sikkert dei finaste kabinneter som er laga( min personleg meining so ikkje beygnn å krangle) Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Aerocool s204 Dette er et bra kabinett uten strømforsyning jeg kjøpte to grønne katoder i tilegg og dette kostet tillsammen 930.(Beste kabinett jeg noen gang har hatt ) Lenke til kommentar
tazdevil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Husk at på Image&Shapetech må du kjøpe drevrammer i tillegg. Disse for du fra ca35 kr pr stk for helt vanlige. Lenke til kommentar
tazdevil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette er ett kabinett fra lianLi 995Kr http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC60H1SUSB Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hva med dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BUSB Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Coolermaster har også endel gode alternativer: her . Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kjøp Chieftec Dragon Big Tower m/dør fra www.multicom.no 950kr Lenke til kommentar
Rigel Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) I&S helt klart . Har også gode erfaringer med 19" Rack kabinettene deres. Endret 3. februar 2004 av Rigel Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vel, hadde du hatt 300 kr til så ville jeg gått for LePont, men men. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CACT01B Dette er jo Lenke til kommentar
altctrldel Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hva med dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BUSB Dette kabinettet slår all motstand når det gjeldere stil. Neon lys er for fjortisser. Lenke til kommentar
RUY! Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg ville bare gått for et Chieftech BigTower, de er solide, og ikke minst kvalitet! Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 men chieftec veier også en del... jeg ville gått for det lean li kabinettet, og satt i lys og vindu senere... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg ville gått for et I&S (Image & Shapetec)-kabinett. Deilig og stor! Stort pluss for at døren i front ikke er laget i plast som på Chieftec, men i alu. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Masse folk som har chieftec, må moddes kraftig for å skille seg ut. (hvis du bryr deg om det da) Ellers er pris/kvalitets forholdet bra. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Compucase som selges på microplex.no... De er bare konge... med støvfilter, utganger i front, bra kvalitet og støydempede harddiskfester. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Compucase som selges på microplex.no... De er bare konge... med støvfilter, utganger i front, bra kvalitet og støydempede harddiskfester. De ser ganske kjedelig ut da. Så langt så synes jeg at Lepont og Cooler Master har de mest stilfulle kabinettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå