Jimboo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er helt fersk på videoredigering. Bruker Pinnacle Studio 8 til å legge inn filmen fra mitt Panasonic NV-DS65. Prøvde meg med en film på ca 2 minutter. La den inn som avi. Den ble ca 100 mb.. Og ganske dårlig kvalitet.. Må no ha gjort noe veldig galt.. Håper noen kan svare... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du bruker Firewire ikke sant? Lenke til kommentar
Jimboo Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jepp. Bruker FireWire Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Da vet jeg rett og slett ikke, men videoen vil alltid se dårligere ut på en Pc skjerm enn på en TV, på grunn av den høyere oppløsningen og avstanden fra skjermen. Lenke til kommentar
Jimboo Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Okay.. Prøver å brenne ut en vcd da. Får se koss det ser ut på tv'n.. Poster igjen om hvordan det gikk.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 vcd gir i seg selv dårlig kvalitet. Men jeg trodde pinnacle hadde et valg der man kunne velge en plassparende metode eller en plasskrevende metode Kort sagt tar den plassparende metoden og laster inn en lavkvalitetsversjon av videoen på harddisken og når filmen skal lages så henter den høykvalitets video fra videokameraet Lenke til kommentar
Catano Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det som mest sannsynliogt er feilen er codecen. Lenke til kommentar
Catano Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Prøv denne dv video encoder. Her blir filen stor men du beholder samme kvallitet på filmen som det den ble tatt opp i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå