Gå til innhold

Beste kamera?

Anbefalte innlegg

e-700 er den beste _kamera_mobilen på det norske markedet pr dags dato.. Altså, det beste kamera'et og yppers skjerm.

Sx20 er nok kanskje den beste mobilen på de områdene, på det europeiske markedet. Skjermen er bare helt fantastisk.

Mh

Raymond Pettersen

Samsung har vel sikkert som du sier god skjerm, men det er fordi den er liten i forhold til mange andre mobiler. En lett måte er å sammenligne ett 14tommers TVapparat mot ett 29 toms i samme rom, slik er det med mobiler og. Har hatt maaaaaange med kamera nå sist en 6600. Kameraet på den var ok. Har nå en SE-P900 og er opp mot 6600, ganske så likt på klarhet og annet. Så etter mindre en skjerm blir så blir nok bildet mye skarpere og klarere enn ved en mobil med større skjerm så lenge dem har samme oppløsning. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, blir nesten oppgitt! Det som faktisk er bevist, er at 6600, E700 og P900 er i toppsjiktet, og jeg synes det blir feil å ta med ST55 i det hele tatt på en topp 10!

Har lånt en E700 i et par måneder, og sitter med en 6600 i hånden, men dommen er klar: 6600 gir et mer fargeriktig gjenskinn, og er, etter min mening, den beste kamera-mobilen.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Heh, blir nesten oppgitt! Det som faktisk er bevist, er at 6600, E700 og P900 er i toppsjiktet, og jeg synes det blir feil å ta med ST55 i det hele tatt på en topp 10!

Har lånt en E700 i et par måneder, og sitter med en 6600 i hånden, men dommen er klar: 6600 gir et mer fargeriktig gjenskinn, og er, etter min mening, den beste kamera-mobilen.

Ja det må være 6600, P900 sitt kamera gir et litt merkelig lys avogtil, det er jo veldig bra, men jeg må si at 6600 sitt kamera er det beste (men 3650 har faktisk også et veldig bra kamera)

Lenke til kommentar
hvorfor kan du tsjekkisk/slovakisk??

hehe...

ganske enkel forklaring: slekt ;)

bodde der også 1 år når jeg var 4 eller 5 år....

sånne turer når du er liten gjør underverker :laugh:

ps. gandalf; har du fått fiksa p900 din så den virker bra igjen?

er ellers enig i at 6600 har bedre skjerm; kameraet kan diskuteres....

6600 sin skjerm er større og mer lyssterk....

p900 har også god skjerm...

gx22 har ihvertfall god skjerm... samme oppløsning som p800/p900; men på en brøkdel av størrelsen :thumbup:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

ps. gandalf; har du fått fiksa p900 din så den virker bra igjen?

Fikk den igjen dagen etter, virker perfekt nå, studerte kameraene litt mer nøyaktig å i bra lys så er det faktisk ganske vansleig å se forskjell på kvaliteten mellom P900 å 6600, men 6600 er litt bedre i dårlig lys.

Jeg har hørt at 3650's kamera er bedre enn 6000 sitt...

Det er feil :thumbdown: Har hatt begge to å 6600 sitt kamera er bedre.

Lenke til kommentar
C U M8:

Har du testet ST55?

Har du testet å overføre biulder tatt med alle disse til PC? DA ser du hvilkey lkamera som er best. ST55 er overlegent

Kan du gi meg et eksempel på et bilde? Så kan jeg gi deg et, og så kan vi avgjøre det sånn, eller hva?

Beklager, men uavhengig av å se dine bilder, så kan jeg fastslå, her og nå, at 6600 sitt kamera er best. Isåfall, bevis det motsatte, og legg ut et bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...