Gå til innhold

==== Slettet ====

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.freesql.org - Gratis mySQL eller pgSQL.

Da blir alt fryktelig tregt, siden det er en database utenfor server (localhost)

Det er ikke noe uvanlig at SQL server ikke er den samme serveren.

Er vel ikke helt vanlig at SQL server er på andre siden av kloden i forhold til webserver...

Lenke til kommentar

home.no.net er jaggumeg en av de (DEN!) beste gratis webprovidern jeg har vært borti.

støtte for php og endring av attributter, god plass, stabil linje, ikkenoe reklame whatsoever.. deilig :D

(og mekker du det gjennom start.no er det gratis såvidt jeg husker. kanskje en 10kr sms for å aktivere ftp kontoen)

Lenke til kommentar
Er vel ikke helt vanlig at SQL server er på andre siden av kloden i forhold til webserver...

Når det gjelder servere så er ikke det så stort problem - pingen mellom to servere med f.eks. 100 Mbps servere er så liten at det utgjør ikke særlig stor forskjell om begge serverene er i norge eller ikke.

Selv har jeg jobbet på et CMS som ligger på en norsk server og sql serveren er i Texas, og jeg kan ikke klage på hastigheten der.

Bare serveren har en rask linje og selve maskinen er rask så har det lite (nesten ingen ting) å si om de er i samme verdensdel eller ikke.

For sikkerhetsskyld kan du pinge serveren og kjøre en tracert for å sjekke litt selv.

Lenke til kommentar

Hehe det beste er vel å prøve.

Ikke regn med å få svar fra ngt så rask.

Tar flere dager å få svar om fakutura greiene og da regner jeg med at de ikke prioriterer mailen din, men det burde vært faq et eller annet sted om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...