Wipeout Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Går det an å forandre filsystem på en disk fra fat32 til ntfs uten å formatere den? Har endel ting på disken, men skulle ha hatt ntfs filsystem. Lenke til kommentar
laptor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du kan skrive: convert c: /fs:ntfs bruk kjør på startmenyen. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Og Dere er selvsagt sikre på at jeg ikke fucker opp 85 gb med ting og tang siden jeg konverterer filsystemet? Lenke til kommentar
laptor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ja jeg gjorde selv, det er trygt, ellers så hadde ikke jeg gjort det heller. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Her kan du lese om nevnte konverteringskommando : http://www.windows.no/art.php?artikkelid=1307&side=4 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Takker for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå