Lucifer 666 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Norton Anti-Virus Skanner hver fil som kommer fra DC++, noe som er veldig irriterende siden den da kjører cpu på 100%. Har søkt rundt i innstilingene men finner ikke helt ut hvor jeg kan ta av denne. Noen som vet? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 uten å ha prøvd det, ser jeg det er en innstilling under valg/options -> system -> auto protect -> som heter exclusions. Der kan man hvertfall velge forskjellige ting den skal ekskludere. Går an å velge mapper, partisjoner eller filtyper f.eks. bertie Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 uten å ha prøvd det, ser jeg det er en innstilling under valg/options -> system -> auto protect -> som heter exclusions. Der kan man hvertfall velge forskjellige ting den skal ekskludere. Går an å velge mapper, partisjoner eller filtyper f.eks. bertie Finner ikke helt ut hvor du mener disse innstilingene er... Noen som vet? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hos meg, med engelsk versjon av Norton Antivirus 2004, velger jeg Options, til høyre for Liveupdate oppe til venstre. Kommer så inn i Norton Antivirus Options. Deretter klikker jeg på Auto-protect, under System oppe til venstre. Da kommer det opp tre valg, Bloodhound, advanced og exclusions. Velger da Exclusions. Så kan jeg velge New, og da velge hvilke mapper eller filendelser som ikke skal scannes. bertie Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 hos meg, med engelsk versjon av Norton Antivirus 2004, velger jeg Options, til høyre for Liveupdate oppe til venstre. Kommer så inn i Norton Antivirus Options. Deretter klikker jeg på Auto-protect, under System oppe til venstre. Da kommer det opp tre valg, Bloodhound, advanced og exclusions. Velger da Exclusions. Så kan jeg velge New, og da velge hvilke mapper eller filendelser som ikke skal scannes. bertie Tusen takk for hjelpa Funka fint det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå