kensyv Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er e litt trafikk på partyticket eller er e bare pc'n min som loker.. kommer ikke inn på ptn en gang.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Partyticket har jo konsekvent gått ned hver ******* gang (unnskyld uttrykket) events som TG har blitt lagt ut. Skjedde i fjor også, da fikk jeg ikke bestillt før 23. Akkurat sånn som bussselskapet her i byen: alle vet det det fucker max under visse omstendigheter (les: snø), men ingen gjør noe med det, og alle whiner like mye hele tiden. bfisk Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 at de aldri lærer sier nå jeg da(bussen og tg samt alle sjåførene i norge) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg klager ikke på de stakkars sjåførene, da. De gjør så klart sitt beste. Det er jo busselskapet som har satt inn for lite ressurser til å ta av gårde de værste forsinkelsene. bfisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tror vi har hatt evig nokk slike TG-klage-Threads. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg