Tfosheim Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 DDR533-minne fra Kingston Kingston kaster seg på konkurransen om overklokkerne med sine nye PC4300-moduler. Men der hvor antall MHz er høy, er Kingstons timinger likeså. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 bedre sent enn aldri... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Bortkastede penger spør du meg. Hva i all verden skal man med dette? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg kjøpte HyperX fra Tyskland for lenge siden og mer stabilt minne har aldri jeg hatt..noensinne..og jeg har har det meste.. go Kingston... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg kjøpte HyperX fra Tyskland for lenge siden og mer stabilt minne har aldri jeg hatt..noensinne..og jeg har har det meste.. go Kingston... Jeg fikk tak i noen billige HyperX BH-5 brikker i Skopje, og det er de beste brikkene jeg har hatt. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Håper at de dokumenterer hvilke hovedkort som støtter modulene... Der er vel ikke JEDEC (eller hvordan dert staves) - godkjenning heller, og da er det et lotteri både for kjøper og selger. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har mine Twinmos\windbond brikker jeg kjøpte for 300kr for 2x256 SS. De er meget gode brikker som jeg har hatt gode tider med og en pris som jeg tviler på at noen kan matche. Men PC3200 er faktisk kjappere enn PC4300 brikker. Har vært mange tester av dette (250FSB 1:1 og 250FSB 4:3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå