adm Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jeg skal bytte ut min Athlon XP 1800+ prosessor og mitt MSI K7T266A Pro2-kort, grunnet at jeg mistenker hovedkortet for å være halveis defekt og at systemet som sådan er svært ustabilt. Jeg er denne gangen fristet til å kjøre Intel, og jeg trenger bare Hovedkort + prosessor (m/vifte). En "eldre" Pentium 4 Northwood prosessor er ok, da jeg ikke vil legge i særlig mer enn 1500-2000 kr i hele oppgraderingen. Jeg har gode komponenter fra den gamle pc-en, som Audigy Platinum lydkort, 100 GB HD (60+40GB), 512 MB DDR-ram, og et greit GeForce 3 (ikke titanium). Hvilken sammensetning på prosessor og hovedkort vil dere foreslå? Viften til prosessoren bør forresten være så stillegående som mulig. Endret 2. februar 2004 av adm Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nåja, du må nok ut med mere monetas om du vil ha P4 og socket 478 hovedkort. For kan tenke meg at du ikke vil ha en celeron. Hovedkort ca 1000, minste p4 2.8/800 ca 1700. En 2.8/533 koster ca 1500. Dette er priser hos komplett, du finner sikker litt billigere hos andre web butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå