XmasB Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skjønner ikke helt dette... Jeg har nettopp registrert meg, og har skrevet 5-6 innlegg. Men det står at jeg har skrevet 3 innlegg på mine meldinger. Er det så vanskelig å telle riktig da? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Der økte den til 4. Er innlegg kun nystartede tråder det da eller? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Nope, der kom det en til. Da er det bare en feil med tellinga.... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Toast oppskrifter teller ikke (les:off-topic) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 er en rekke kategorier som ikke teller lenger ja, er nok dette som er grunen til at du ikke har fått godskrevet alle innlegg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (XmasB @ 02/02/2004 : 18:17) Nope, der kom det en til. Da er det bare en feil med tellinga.... Nei som dem sier her så er det ikke noe feil med tellingen, kategorier i Off Topic gjelder ikke i post counten din. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Ah, ok. Da er den god. Ikke det at jeg bryr meg så mye om antallet, men ble litt forvirret. Men et stort antall er jo gøy det og. Driver å lager et forum selv, og henter mye inspirasjon herfra. Tror ikke det blir tatt i bruk, men litt gøy å sette seg inn i hvordan det lages, og regler som bør ligge bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg