FrenChie Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Mer 14is post skal det mye til.. Hva var det som var så morsomt? Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Før det blir for mye hettsing av Biltema her...... De har faktisk en 120 mm vifte som er ganske ok. Og de har mye fint isoleringsmatriale som ørene mine er glad for... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Mer 14is post skal det mye til.. Hva var det som var så morsomt? Du tuller. Blir nesten litt skremt Makan til fjortis en det tep0sen er, har jeg ikke sett maken til. Skjerp deg! Madser sier: hehe... støtter AMD xp2700+ maks, med kobberkjerne... hvilken cpu har kobber kjerne?? håper det er blokken som har kobber kjerne. og ikke kjøleren som støtt cpu med kobberkjerne...(går det an å ha noe annet en silusium eller hva det heter som kjerne?) Er du helt "n00b"? Skjønner du ikke at det var cpu kjøleren som kobber bunn for bedere varmeoverføring? Eller var det bare en elendig spøk? Endret 9. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 den til 79,90 så rett og slett farlig ut spør du meg..... så ut som om den var hånlaget i støpjern Den kjøleribben kjøpte jeg faktisk for kr 40,- på et datamarked her i London. Planslipte den og kappet den opp til en chipsetkjøler og noen rambrikke-kjølere til grafikkort. Funket greit det. :-) Lenke til kommentar
razer Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 HAHAHAHA BILTEAMA GÅR INN I PROSSEORKJØLINGEN Her. og se på teknik\data\hardwareLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL! BARE MÅ HA Går inn i prosessorkjøling? De har nå hatt Cpu-kjølere så lenge jeg kan huske, men du gikk sannsynligvis i bleier på den tid? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Frykter det samme jeg også Stakkars fyr Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hehehehehehehehøhøhøhøhææ? Hadde biltema vifte på min gamle p133mhz jeg! Og den funka jaggu meg bra også. Hvorfor hetse biltema? biltema er jo fine greier! Og de dårlige spøkene her inne hadde jeg nok ledd av for omtrent 3-4 år siden Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hehehehehehehehøhøhøhøhææ? Nope Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hehehehehehehehøhøhøhøhææ? Nope WTF? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Er overtrøtt sorry vet ikke helt hva jeg svarte på der... Edit: Du kom inn ja Allyse Endret 9. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 bare lurte hvordan feste denne ?? http://www.biltema.no/products/product.asp...2&iItemId=47978 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har du hørt om socket 1? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Clas Ohlson kjører noe av det samme så jeg ser ikke problemet? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) *report* Clas Ohlson kjører noe av det samme så jeg ser ikke problemet? Nei det gjør ikke jeg heller. Endret 9. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dette er ikke en syklubb! Stenges, og noen advarseler er utdelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg