Edorph Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ey, nå er det 1440 sekunder mellom hver refresh.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ser stygt ut dette her.. av en eller annen grunn så har jeg den følelsen på meg at jeg bare kan glemme en tur på TG i år... Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 veldig morro: sto som nummer 307 i køen og når sida oppdaterte seg sjøl så får jeg page cannot be displayed......fuck ptn! Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ser stygt ut dette her.. av en eller annen grunn så har jeg den følelsen på meg at jeg bare kan glemme en tur på TG i år... Hvor lang tid varer TG? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Neida Prelude...viss du står på så kommer du sikkert med! Hvordan ligger du an? Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 veldig morro: sto som nummer 307 i køen og når sida oppdaterte seg sjøl så får jeg page cannot be displayed......fuck ptn! Laget sånn så ikke alle skal update hele tiden og det vil tilsi at servern går saktere Men bare trykk tilbake så funker det vett Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg satt med en kamerat av meg med bredband via BaneTele i det håpet at det skulle hjelpe (noen som husker i fjor der enkelte nettselskap ble blokkert fra PTN?), nå måtte jeg dra fra han og sitter hjemme igjen med ISDN fra tiscali og får ikke kontakt med PTN.. så.. jeg tror det blir lite TG på meg. buchern, se www.gathering.org Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Q: Skal jeg ta en refresh (trykke F5) A: NEI NEI NEI NEI NEI OG ATTER NEI. IKKE TRYKK F5. Om du refresher noen få ganger havner du LENGRE BAK I KØEN Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 noen som har fått billett enda btw? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) dobbelpost Endret 2. februar 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vennligst les FAQ her før dere klager mer om å dette bakover i køen. http://www.gathering.org/tg04/ Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 uueee! kom på framsiden, lagget meg inn på 'look me up' siden, lagget enda mer inn på login siden.. snirklet meg inn på konto siden.. og så klikket på events TG04.. og får servert jeg har fått kø nummer 3121 Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har ikke logga inn enda men står i kø ligger jeg dårlig ann ? Er det fler biletter igjenn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ¤#%¤&%& takler snart ikke mer..sitti i kø tre kvarter, fra 1500 til 761...da får jeg This page cannot be displayed..flott! Takk PTN,elsker dere! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Samme gjorde jeg prelude.. f0rbanna dritt... Venter i spenning Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vel....Nå har lest faq'en.... Har fulgt alle regler/tips. Men hvorfor i huleste hoppet jeg opp fra 296 til 2731 ?? Trykket ikke reload... Magnus - Som tviler på at folket som styrer siden har full kontroll. Lenke til kommentar
water boy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 - Siden kan ikke vises - Ja dette kan bli en lang kveld Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 PTN suger baller.. mer er det ikke å si om den saken !! Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Lurer på om vi kan gå til sak mot PTN pga lidelsene de påkoster oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå