Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 System down - PartyTicket.Net Sorry, but the system seems to be down at the moment, this is usually caused by maintainance work and usually lasts around 10-30 seconds. However if this outage lasts longer than 2 minutes then it is probably an error situation, and the site will be down for longer than that, in that case it is likely that there is an engineer working on the problem, but feel free to mail us to tell us about this or get an estimate of when the system will be available again. The detailed system error was: '(111) Connection refused' Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 YAY LOGGER INN NÅ!!! :DD : D *KOSEPÅ ALLE SAMMEN* Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ble overlykkelig. kom inn på sida. bare det at det stod system down. arg... EDIT:leif Endret 2. februar 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kanke noen lage poll om hvor mange som skal til TG? hadde vert morro å sett. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fra synonymordboken: The Gathering (TG); d gædering; Sammling av urbane ungdom som vært år samler seg på Hamar for å stå i kø. Kø for å få billett, kø for å komme inn, kø for å komme på do, kø for å dusje, kø for å få seg en matbitt, kø i butikkene, kø for å komme ut.. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fra synonymordboken: The Gathering (TG); d gædering; Sammling av urbane ungdom som vært år samler seg på Hamar for å stå i kø. Kø for å få billett, kø for å komme inn, kø for å komme på do, kø for å dusje, kø for å få seg en matbitt, kø i butikkene, kø for å komme ut.. hahahahahahahahaha Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kan ikke si jeg er imponert over PTN i det hele tatt. for meg virker det som det er en enkel celly 1.8ghz på en 2mbit linje som skal ta seg av 6-8 tusen håpefulle.. hvorfor lærer de aldri og setter opp ett par skikkelig servere med load-balancing på fete linjer som takler pågangen? Lenke til kommentar
Libbe Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) You are number 1600 in the queue, please wait. dette er jo bare sååå rått ;D edit: OG når den updater queuen så får jeg siden kan ikke vises! gg partyticket for å si det slik Endret 2. februar 2004 av Libbe Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fra synonymordboken: The Gathering (TG); d gædering; Sammling av urbane ungdom som vært år samler seg på Hamar for å stå i kø. Kø for å få billett, kø for å komme inn, kø for å komme på do, kø for å dusje, kø for å få seg en matbitt, kø i butikkene, kø for å komme ut.. LOL! Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fra synonymordboken: The Gathering (TG); d gædering; Sammling av urbane ungdom som vært år samler seg på Hamar for å stå i kø. Kø for å få billett, kø for å komme inn, kø for å komme på do, kø for å dusje, kø for å få seg en matbitt, kø i butikkene, kø for å komme ut.. Ikke glem KØ på DC og FTPer etc etc Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 sier bare campingvogn jeg, kommer kvelden før, sover en god natts søvn, bestiller armbånd i forveien, så da er det bare å rusle inn i hallen etter en stund. dermed har du også kjøleskap og komfyr osv, og da lager du maten selv som gir null kø... hehe bare å ta en tur på rimi'en i hamar sentrum inniblandt... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Servern deres er så totalt "loka" akkurat nå... Elendig av partyticket ! De må jo seff forvente STOR pågang. Og de kan jo forberede seg i månedsvis. Hvorfor setter de ikke opp forskjellig mirrors for eksempel ? The Gathering burde ikke benytte partyticket....De har vist seg å få store problemer hvert år.... Jaja...men får bare sitte her da - og vente.... Magnus - som tenker MEGET stygt om partyticket Lenke til kommentar
bird Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Sorry, but the system is currently heavily loaded, so to provide the quickest possible service to everyone you need to wait here until it's your turn. You are number 1967 in the queue, please wait. Please Do not hit reload manually as you will not get in any faster because of it, this page will refresh automatically every 240 seconds. Og jeg skal ikke på TG engang. HAH Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor mange plasser er det på TG? Hvis jeg bestiller om 1 times tid kan jeg da forvente og få billetter? Lenke til kommentar
lan x Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg sto også 4 timer i kø for å komme inn i fjor... Hehe... Passe nOOb i beina etterpå! Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor mange plasser er det på TG? Hvis jeg bestiller om 1 times tid kan jeg da forvente og få billetter? Tror det er 5200 Er ihvert nr 460 i kø jeg Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor mange plasser er det på TG? Hvis jeg bestiller om 1 times tid kan jeg da forvente og få billetter? Tja.. Du kan satse på at folk dropper noen billetter. Var over 700 som droppet billetten sin i fjor. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 oOo Jeg har kommet meg hele 4 plasser frem i køen til plass nr. 513. Kan bli en laaaang kveld dette.. :s Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor mange plasser er det på TG? Hvis jeg bestiller om 1 times tid kan jeg da forvente og få billetter? Tja.. Du kan satse på at folk dropper noen billetter. Var over 700 som droppet billetten sin i fjor. jaja men kjipt og dra opp dit for å så stå noen timer i kø og ikke komme inn Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det er kult med litt over 2000 før meg i kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå