Gå til innhold

TG billett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh...Fikk billetter !

Klokka. 15:30 så var det 1566 billetter igjen...

Men raska på....nå går det brennkjapt !! :wow:

 

Men nå som alt bare er sus og dus, må vi passe på å IKKE glemme hva partyticket, og til dels TG ledelsen utsatte oss for !

 

Dette er rett og slett for dårlig. De har et helt år på å forberede seg..helt fram til klokka 02:00 i natt var det ikke håp !!

Etter det vel ingen som mista køen sin...

 

Dette skal jeg aldri glemme !

Partyticket kan ikke brukes lengre...Hva skal til for få TG til å bruke et annet billett system ? Nå har de driti seg ut hvert år !

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Ahh...Fikk billetter !

Klokka. 15:30 så var det 1566 billetter igjen...

Men raska på....nå går det brennkjapt !! :wow:

 

Men nå som alt bare er sus og dus, må vi passe på å IKKE glemme hva partyticket, og til dels TG ledelsen utsatte oss for !

 

Dette er rett og slett for dårlig. De har et helt år på å forberede seg..helt fram til klokka 02:00 i natt var det ikke håp !!

Etter det vel ingen som mista køen sin...

 

Dette skal jeg aldri glemme !

Partyticket kan ikke brukes lengre...Hva skal til for få TG til å bruke et annet billett system ? Nå har de driti seg ut hvert år !

Øhhh.. 15:30?

 

03:30 mener du? :D

Lenke til kommentar

Daim for en natt. Har sovet med et øye åpent hele køen. Arbeidet meg tilslutt opp fra rundt 1600 til butikken. Startet på 1600 ca klokken 01:30, og var vel i butikken 2 timer etter. Ingen aning hvordan jeg fikk det til, å våkne for å få kjøpt bilettene altså. Jaja.. Dem som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

 

Når jeg kjøpte biletter klokken 0330 mener jeg det var rundt 1500 stykker igjen. Så jeg regner med at de er borte nå.

 

Når jeg sjekker nå så står jeg som nr. 70 i køen, bare for å sjekke hvor mangen som er igjen. Tviler på at det er flere.

 

Jaja... skipet neste.

 

-Chief-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...