Gabriel Shear Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 232...stay tuuuned hehe, begynner å bli gøy nå i motsetning til sted da jeg holdt å kasta pcen ut vinduet! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hehe.. hadde vært dumt å gjort det Gabriel Shear da hadde u nok IKKE fått noen biletter..hehehe Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 først nå fikk jeg den finne rød advarselen..hehe..den var fin å den Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Hehe, sant det. Betaler dere med Visa? Skal betale med nettbank jeg..går vel fint får vi håpe? 133! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg betaler med telebank går fint det... nettopp ferdig med ordren :D Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Nettopp ferdig med ordren jeg også. Betalte med VISA. 1592 billetter igjen 03:18. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ok, kommer inn neste gang. 30 billetter Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Da har jeg og mine kompiser 15 billetter aaah, endelig. Værste jeg har vert med på noensinne! Fytttttttttttti svaaaaaaarte grisen asså..et reint ****** var det. Gla det er over! Lenke til kommentar
ZiB Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Der ja!! Bilettene er innabords!! tok 10 timer, men er faenmeg verdt det!! CU @ TG04 !!! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Ahh...Fikk billetter ! Klokka. 15:30 så var det 1566 billetter igjen... Men raska på....nå går det brennkjapt !! Men nå som alt bare er sus og dus, må vi passe på å IKKE glemme hva partyticket, og til dels TG ledelsen utsatte oss for ! Dette er rett og slett for dårlig. De har et helt år på å forberede seg..helt fram til klokka 02:00 i natt var det ikke håp !! Etter det vel ingen som mista køen sin... Dette skal jeg aldri glemme ! Partyticket kan ikke brukes lengre...Hva skal til for få TG til å bruke et annet billett system ? Nå har de driti seg ut hvert år ! Endret 3. februar 2004 av Menkromsen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ahh...Fikk billetter !Klokka. 15:30 så var det 1566 billetter igjen... Men raska på....nå går det brennkjapt !! Men nå som alt bare er sus og dus, må vi passe på å IKKE glemme hva partyticket, og til dels TG ledelsen utsatte oss for ! Dette er rett og slett for dårlig. De har et helt år på å forberede seg..helt fram til klokka 02:00 i natt var det ikke håp !! Etter det vel ingen som mista køen sin... Dette skal jeg aldri glemme ! Partyticket kan ikke brukes lengre...Hva skal til for få TG til å bruke et annet billett system ? Nå har de driti seg ut hvert år ! Øhhh.. 15:30? 03:30 mener du? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Kl 05:54 er alle billettene til TG04 borte! http://jorgen.kicks-ass.net/bilder/tg-utsolgt.jpg Endret 3. februar 2004 av djorgen Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har billett. Weee..... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Alle TG billettene utsolgt nå eller? har fått meg billetter, men anyway. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har billett =) Se alle dere med billett på TG =) Lenke til kommentar
Chief Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Daim for en natt. Har sovet med et øye åpent hele køen. Arbeidet meg tilslutt opp fra rundt 1600 til butikken. Startet på 1600 ca klokken 01:30, og var vel i butikken 2 timer etter. Ingen aning hvordan jeg fikk det til, å våkne for å få kjøpt bilettene altså. Jaja.. Dem som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Når jeg kjøpte biletter klokken 0330 mener jeg det var rundt 1500 stykker igjen. Så jeg regner med at de er borte nå. Når jeg sjekker nå så står jeg som nr. 70 i køen, bare for å sjekke hvor mangen som er igjen. Tviler på at det er flere. Jaja... skipet neste. -Chief- Lenke til kommentar
Chief Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 The Gathering 2004 ticket + ticketing fee Utsolgt 570 + 28 Lenke til kommentar
jrz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 de har vært borte en stund. Men, jeg bryr meg ikke Har billett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå