Gå til innhold

TG billett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hva PartyNet er for noe?

 

Informasjonen på sidene deres er nokså amatørmessig og ikke i samsvar med de krav Norges lover stiller. De skriver at de er et selskap, men det er ikke registrert noe selskap med det navnet i Brønnøysundregistrene. Er det bare en gjeng som leker seg? Dette kan vel ikke være et seriøst?

De er ikke norske og trenger ikke forholde seg til norske lover så vidt jeg vet. Alt holder til i danmark.

Lenke til kommentar
De snakket om noe i overkant av 4000 billetter. Det er ingen billetter som blir holdt tilbake. Etter 7 timers salg hadde de solgt ca 500 billetter..... DET kalles effektivitet :wallbash:

humm.. kan stemme det ja..

minus noen billetter for VIP'er, inviterte, utloddninger og lignende.

 

og jøss, for en effektivitet ;)

 

 

vi burde egentelig samle oss og kreve å få pengene våre tilbake, tenker da på de 28,- som PTN tar i 'avgift'. greitt nok, 28 kroner er ikke så mye, men viss man tenker over det så er det faktisk en del penger det er snakk om. ved 5200 solgte billetter så er det faktisk 145.600,-

 

PTN har aldri lært av TG fadesene, ustabile trege servere som bukker under hvert eneste år. det er rett og slett for dårlig. eneste måten jeg kan tenke meg at dem virkelig lærer er om alle og envher krever å få tilbake de 28 kronene. det vil svi i lommeboken til PTN og forhåpenteligvis så vil dem aldri glemme det og bruke en del tid på å få istand ett skikkelig system som tåler belastningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...