lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 nå har jeg satt opp 2 pcer til...går og tar meg litt mat og legger meg nedpå litt men setter klokka på ring om 1 time igjen...orker snart ikke være oppe mer.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 aah!! endelig! Nå har jeg fått skaffa billetter! :D Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er det noen som vet hva PartyNet er for noe? Informasjonen på sidene deres er nokså amatørmessig og ikke i samsvar med de krav Norges lover stiller. De skriver at de er et selskap, men det er ikke registrert noe selskap med det navnet i Brønnøysundregistrene. Er det bare en gjeng som leker seg? Dette kan vel ikke være et seriøst? De er ikke norske og trenger ikke forholde seg til norske lover så vidt jeg vet. Alt holder til i danmark. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Når du først har kommet inn: Hvordan fungerer resten da...? Du må jo sikkert trykke "Bekreft" osv. Lenke til kommentar
ZiB Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Når du først har kommet inn: Hvordan fungerer resten da...?Du må jo sikkert trykke "Bekreft" osv. DET blir nervepirrende sekunder det... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 De snakket om noe i overkant av 4000 billetter. Det er ingen billetter som blir holdt tilbake. Etter 7 timers salg hadde de solgt ca 500 billetter..... DET kalles effektivitet humm.. kan stemme det ja.. minus noen billetter for VIP'er, inviterte, utloddninger og lignende. og jøss, for en effektivitet vi burde egentelig samle oss og kreve å få pengene våre tilbake, tenker da på de 28,- som PTN tar i 'avgift'. greitt nok, 28 kroner er ikke så mye, men viss man tenker over det så er det faktisk en del penger det er snakk om. ved 5200 solgte billetter så er det faktisk 145.600,- PTN har aldri lært av TG fadesene, ustabile trege servere som bukker under hvert eneste år. det er rett og slett for dårlig. eneste måten jeg kan tenke meg at dem virkelig lærer er om alle og envher krever å få tilbake de 28 kronene. det vil svi i lommeboken til PTN og forhåpenteligvis så vil dem aldri glemme det og bruke en del tid på å få istand ett skikkelig system som tåler belastningene. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Når du først har kommet inn: Hvordan fungerer resten da...?Du må jo sikkert trykke "Bekreft" osv. DET blir nervepirrende sekunder det... når man først har kommet seg inn så går det forbausende fort. skulle nesten ikke tro der er rundt 4000 håpefulle som sitter å venter på innpass. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Stilig, satt opp to nye maskiner her nå og gikk rett inn og logga meg på....samtidig så snakker jeg med en kamerat som er nr.300 eller no sånt i køen for å få opp forsida... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tror snart en av de pcene jeg satt opp tar igjen denna denna sliter på 900 gjort det i 1time(går litt ned da) mens den andre har gått på same tid ned fra 2300 til 1500..merklig greier azz Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) *dobbelpost* å nå gikk det fort ned!! denna lå jo på 900 nå på 400 den andre lå på 1500 nå på 800 og den siste lå på 3500 nå på 1000...detta ser bra ut! Endret 3. februar 2004 av lilfire Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hehe, satt opp to nye maskiner her som brukte 15 min på å logge inn og komme som nr.1000 i kø r.2 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 var ikke dumt og sette opp flere pcer nei... er nr 300 på den første pcen håper på bilett snart for går bra der nå. men F''' som jeg har sitti her lenge...logga på 17:55 er lenge siden azz... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ligger på 419 jeg nå..har fallt med over 1000 den siste "sovetimen" Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har ikke sovet noe enda og ikke gjør jeg det før jeg får biletter heller...jeg SKAL ha biletter i år fikk ikke i fjor... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Hvordan ligger du an da? Her tikker det og går...352! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1720922 sier ikke mer jeg.. god natt Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 nice, 294 her..har fått skaffe meg billett igjennom en annen, men har en venneflokk som har lyst å være med også, så skal skaffe noen til. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) 124 nå Endret 3. februar 2004 av lilfire Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) 28... pluss at jeg allerede har billett :D:D edit: inne! Endret 3. februar 2004 av phsyco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå