Chief Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 *ring ring ring*legen :Ja det er legevakten.... geek:Jeg tror jeg trenger hjelp, jeg merker stikkende smerter i brystkassa, svetten renner og jeg ser likblek ut.......... Legen:Hva driver du med da? Har du måkt snø eller noe? Geek: Jeg sitter med partyticket.net og får The page cannot be displayed.... Legen: DA er det ingen fare, det er helt normalt... Hehehe... ROFLOL -Chief- Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Å stå i køen noen timer er da ingenting mot å ikke få billett Sto 4 timer i kø i fjor....... Men tro meg at det var verdt hvert eneste minutt å komme inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Umulig.har bare fått The page cannot be displayed siden klokka 6 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 here we go again, årets dos-angrep mot ptn-serverene er igang... skal bli artig og se hvor lang tid det tar før jeg kommer igjennom... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har enda ikke skjønt hvorfor de ikke setter opp et par mirrors til sida. slik at køsystemet iallefall funker. Er jo elendig slik det er nå. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja, kommer nok til å sitte her en stund til. Men billett skal jeg ha! Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Å stå i køen noen timer er da ingenting mot å ikke få billett Sto 4 timer i kø i fjor....... Men tro meg at det var verdt hvert eneste minutt å komme inn jeg satt mist like lenge, var ikke ferdig før i 12tida på kveldn.. irriterende men verdt det var det så absolutt. har sikkert 110 i puls nå.. fant frontsiden. forbi kø Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) PTN er faan meg det mest lamme systemet som noen gang er laget. At de ALDRI lærer? Det er det samme hevlete hvert år !! Endret 2. februar 2004 av JonTj Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Å stå i køen noen timer er da ingenting mot å ikke få billett Sto 4 timer i kø i fjor....... Men tro meg at det var verdt hvert eneste minutt å komme inn jeg satt mist like lenge, var ikke ferdig før i 12tida på kveldn.. irriterende men verdt det var det så absolutt. har sikkert 110 i puls nå.. fant frontsiden. forbi kø noen som har det Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg har jeg har men lurer på om det funker, får bare "connection to server lost" elns. også lurer jeg på om jeg husker passordet mitt, har vist ikke loget inn på ptn i år... :S Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 HYYYYYYYYYYYYYYYLL Jeg vil inn i køen..... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) i fjor brukte jeg ca 2 timer på å få billett, på TG stod jeg i kø i 30 minutt.. edit: billett staves med to T'er.. Endret 2. februar 2004 av Prelude Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ahh,, hørte akkurat gode rykter om at kameraten min var nr. 170 i køen! Da blir det forhåpentlig vis TG på meg i år også. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Oj: Sorry, but the system is currently heavily loaded, so to provide the quickest possible service to everyone you need to wait here until it's your turn. You are number 517 in the queue, please wait. Please Do not hit reload manually as you will not get in any faster because of it, this page will refresh automatically every 240 seconds. If you wish to leave the queue, please use this link. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 de som ikke får billetter kan jo starte opptog utenfor TG "Nerder mot PTN" Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvert år er det samme helvetet med billetter til TG, at de på partyticket aldri lærer o.O Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 de som ikke får billetter kan jo starte opptog utenfor TG "Nerder mot PTN" Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Flott att de nå kan sende armlenka i posten, håper bare for guds skyld at de ikke gjør den tabben og putte folk med armlenke i samme kø som resten av folket("entrance-team" må sjekke at lenka er ordentlig satt på) ... Endret 2. februar 2004 av Civilix Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kunne fordelt billettene på div servere slik at det ble lettere å få billett....... Men det er noen som aldri lærer i livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå