adawen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dem liker ikke at du refresher så ofte, da får du sånn fin rød warning.. Mwaha - gjett om noen snakker fra erfaring her da Seff! Jeg klarer jo aldri holde kleptopølsene mine unna.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) DONE!!!! edit : halveis til 666 Endret 3. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Nå er det endelig blitt litt greie på opplegget her! Mange som har fått billett nå, og jeg er på 124 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ser ut som bilettsysteme fungerer nå og har ikke hoppa no på lenge... men en jevn fin nedgang men enda et stykke igjen 1152... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hehe...satt på en pc til for noen timer siden...har fler pcen jeg kan sette på men er vel ikke så stor hjelp i det... jo, det kan hjelpe.. var faktisk den siste maskinen jeg startet som kom seg først inn! :o jo flere jo bedre Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen som vet nøyaktig hvor mange billetter som ble lagt ut? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Da er mine 3 billetter sikra! Status 01:41: http://jorgen.kicks-ass.net/tg-bestilling.jpg Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 okey da fyrer jeg opp de andre også..har noen pcer her jeg skulle fikse for jobbe til faren min kommer fint med de nå...hehe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Da er mine 3 billetter sikra! Status 01:41: http://jorgen.kicks-ass.net/tg-bestilling.jpg Var ikke du nede på 2k? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Da er mine 3 billetter sikra! Status 01:41: http://jorgen.kicks-ass.net/tg-bestilling.jpg Var ikke du nede på 2k? Jo. Tok en refresh pga 30 minutter siden siste auto-refresh, og endte opp på 300-et eller anna... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen som vet nøyaktig hvor mange billetter som ble lagt ut? humm.. der er 5200 plasser, 200 billetter ligger i demo, 200 i utland, 4800 billetter for oss dødlige.. TG har hatt en vane med å slippe mesteparten av billettene på første dag og så spare ca tusen billetter for senere salg. så mitt estimat er som følger, TG la unna 800 billetter og la ut 4000 for salg. høres dette sånn noenlunde riktig ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 På tide jeg fikk en slik. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dem liker ikke at du refresher så ofte, da får du sånn fin rød warning.. Mwaha - gjett om noen snakker fra erfaring her da Seff! Jeg klarer jo aldri holde kleptopølsene mine unna.. huh? advarsel for å reloade? jøss.. fikk ikke det på en maskin jeg reloadet hvert eneste minutt for en halv time Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hehe..har ikke fått den enda jeg men kommer vel snart Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen som vet nøyaktig hvor mange billetter som ble lagt ut? humm.. der er 5200 plasser, 200 billetter ligger i demo, 200 i utland, 4800 billetter for oss dødlige.. TG har hatt en vane med å slippe mesteparten av billettene på første dag og så spare ca tusen billetter for senere salg. så mitt estimat er som følger, TG la unna 800 billetter og la ut 4000 for salg. høres dette sånn noenlunde riktig ut? De snakket om noe i overkant av 4000 billetter. Det er ingen billetter som blir holdt tilbake. Etter 7 timers salg hadde de solgt ca 500 billetter..... DET kalles effektivitet Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen som vet nøyaktig hvor mange billetter som ble lagt ut? ) Tatt fra http://www.gathering.org/tg04/index.html, som alle burde lese: Q: Hvor mange billetter legges ut? A: Alle billettene legges ut i dag, med unntak av et lite, reservert antall for spesielle personer (folk som reiser til TG fra utenfor skandinavia, blant annet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ahh... Da var påsken sikra. Fortsatt 3300 billetter igjen, så det er håp for dere andre også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sorry, but the system seems to be down at the moment, this is usually caused by maintainance work and usually lasts around 10-30 seconds. However if this outage lasts longer than 2 minutes then it is probably an error situation, and the site will be down for longer than that, in that case it is likely that there is an engineer working on the problem, but feel free to mail us to tell us about this or get an estimate of when the system will be available again. Jeg går å legger meg... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 De snakket om noe i overkant av 4000 billetter. Det er ingen billetter som blir holdt tilbake. Etter 7 timers salg hadde de solgt ca 500 billetter..... DET kalles effektivitet Jepp - basert ut fra hvor UTROLIG lite billetter de har solgt sidne de åpnet i dag kan vi vel trygt si at dette har vært den værste løsningen for billettsalg hittil. Greit, det var kanskje mer load på server i fjor - folk så ikke sida før langt ut på ettermiddagen neste dag, men NOEN kom da iallefall inn og fikk bestilt! Og der gikk akkurat PTN ned for telling også.. Akk Lenke til kommentar
-morten Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er det noen som vet hva PartyNet er for noe? Informasjonen på sidene deres er nokså amatørmessig og ikke i samsvar med de krav Norges lover stiller. De skriver at de er et selskap, men det er ikke registrert noe selskap med det navnet i Brønnøysundregistrene. Er det bare en gjeng som leker seg? Dette kan vel ikke være et seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå