Gå til innhold

TG billett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet nøyaktig hvor mange billetter som ble lagt ut?

humm..

der er 5200 plasser, 200 billetter ligger i demo, 200 i utland, 4800 billetter for oss dødlige..

TG har hatt en vane med å slippe mesteparten av billettene på første dag og så spare ca tusen billetter for senere salg.

så mitt estimat er som følger, TG la unna 800 billetter og la ut 4000 for salg.

høres dette sånn noenlunde riktig ut?

Lenke til kommentar
Dem liker ikke at du refresher så ofte, da får du sånn fin rød warning.. :p

Mwaha - gjett om noen snakker fra erfaring her da :p

Seff! Jeg klarer jo aldri holde kleptopølsene mine unna.. :p

huh?

advarsel for å reloade? jøss.. fikk ikke det på en maskin jeg reloadet hvert eneste minutt for en halv time ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet nøyaktig hvor mange billetter som ble lagt ut?

humm..

der er 5200 plasser, 200 billetter ligger i demo, 200 i utland, 4800 billetter for oss dødlige..

TG har hatt en vane med å slippe mesteparten av billettene på første dag og så spare ca tusen billetter for senere salg.

så mitt estimat er som følger, TG la unna 800 billetter og la ut 4000 for salg.

høres dette sånn noenlunde riktig ut?

De snakket om noe i overkant av 4000 billetter. Det er ingen billetter som blir holdt tilbake. Etter 7 timers salg hadde de solgt ca 500 billetter..... DET kalles effektivitet :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sorry, but the system seems to be down at the moment, this is usually caused by maintainance work and usually lasts around 10-30 seconds.

However if this outage lasts longer than 2 minutes then it is probably an error situation, and the site will be down for longer than that, in that case it is likely that there is an engineer working on the problem, but feel free to mail us to tell us about this or get an estimate of when the system will be available again.

Jeg går å legger meg...

Lenke til kommentar
De snakket om noe i overkant av 4000 billetter. Det er ingen billetter som blir holdt tilbake. Etter 7 timers salg hadde de solgt ca 500 billetter..... DET kalles effektivitet :wallbash:

Jepp - basert ut fra hvor UTROLIG lite billetter de har solgt sidne de åpnet i dag kan vi vel trygt si at dette har vært den værste løsningen for billettsalg hittil. Greit, det var kanskje mer load på server i fjor - folk så ikke sida før langt ut på ettermiddagen neste dag, men NOEN kom da iallefall inn og fikk bestilt!

Og der gikk akkurat PTN ned for telling også.. Akk

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva PartyNet er for noe?

Informasjonen på sidene deres er nokså amatørmessig og ikke i samsvar med de krav Norges lover stiller. De skriver at de er et selskap, men det er ikke registrert noe selskap med det navnet i Brønnøysundregistrene. Er det bare en gjeng som leker seg? Dette kan vel ikke være et seriøst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...