Gå til innhold

TG billett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns at TG folka oppfører seg ganske uproft ifra hva jeg har sett...

partyticket er beregnet for små lokale LAN med par hundre folk, de valgte den siden fordi..er uvisst.

De valgte ikke billett service eller posten, gud vet hva som foregår i hodene til TG folka. Grunnen var vist at Billetservice er bedre egnet til å bruke til konserter å sånt, men ikke til LAN.

 

Tips til neste år, ikke oppfør dere som små unger i #tg , ja dere har @ å er konger på haugen, men tenk på inntrykket som dere gir, banner folk i hytt å vær fordi de krever et svar..ekke bra. OG bruk Billettservice eller posten, med Partyticket tvingere dere de folka som ikke gidder å sitte i en lotto rekke kø til QXL eller Ebay, kan ikke regne som svartebørs men likevel, your loss

Lenke til kommentar
Var det så ille ifjor? Husker jeg satt i timer da og.. Køen gikk litt hit og dit.. Men jeg fikk venteliste plass neste dag og 4fine plasser på TG03 uker senere...

nei, det var på ingen måter så gale som det er i år.

i fjor skjedde det at ett par ISP'er ble blokkert, ddet var gale når det skjedde men det som skjer nå derimot! det er fælt det.

PTN dikter opp nye kønummer i hytt og gevær og serverer det til folk som da sitter og venter (nesten forgjeves) på en billett. mener på det var Allyse som sa kønummeret hadde lite å si da han var på 1800 og plutselig fikk bestillings siden..

Lenke til kommentar

Siden #tg på efnet er bare for OP'r, har vi satt vår opp vår egen lille chatte kanal.

Håper ikke dette blir tatt som reklame her på forumet. Men jeg er RIMELIG lei av å ikke vite noe som helst om hva som skjer. #tg hjelper ikke til noe !

 

Adressen er:

 

#TG04-here-we-come @ Efnet

 

 

Topic'n er bare en liste på hvilke plass vennegjengen ligger på akkurat nå..

Håper dere tar dere en tur innom, og kan dele informasjon med alle og enhver. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tanken er grei, men vis du kommer frem timer du ut etter 10minog blir satt bakerst ikøen :(

Jeg har ikke tenkt å sitte oppe i hele natt og refreshe. Går på skolen èn dag i uken, og imorgen er tilfeldigvis den ene dagen (argh)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...