jh_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vil alle billettene bli revet bort i natt? Det tviler jeg på hvis det fortsetter sånn! Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Q: Kan man ikke bestille på Billettservice i år?A: Nei. Billettservice har hvert år ført til masse kluss og problemer, pluss at de rett og slett har et system som er mye bedre egnet til konserter enn et dataparty. Partyticket gjør hele prosessen med billetter mye smidigere, både for deg som deltager og for arrangørene. Partyticket gjør det veldig enkelt og greit å integrere ting som plassreservasjon og andre funksjoner. Jaggu sa jeg smør Endret 2. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 tipper vel det... de går fort...hvis PTN får ræva i gir Og denne herligheten skal ikke betales på forhånd med kredittkort håper jeg? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 brelett? heller si granitt du.. den påstanden der er som å si en kubikk med sten flyter Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) hahah! hail billettservice! edit : 140 Endret 2. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Q: Kan man ikke bestille på Billettservice i år?A: Nei. Billettservice har hvert år ført til masse kluss og problemer, pluss at de rett og slett har et system som er mye bedre egnet til konserter enn et dataparty. Partyticket gjør hele prosessen med billetter mye smidigere, både for deg som deltager og for arrangørene. Partyticket gjør det veldig enkelt og greit å integrere ting som plassreservasjon og andre funksjoner. Jaggu sa jeg smør gullkorn Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hva er deres plaseringer ? Når noen her får bilett sier dere vel hvor mange som er igjenn? 650 her Endret 2. februar 2004 av Ducklink (nybegynner) Lenke til kommentar
ZiB Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeeehaaa, datt enda 500 plasser nedover. GJ! Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Kjører 3 browsere nå.... Refresher hele tiden.. Har ingen effekt.. Det er bare bæsj alt sammen! (Ja jeg er trøtt nå...) EDIT: Hoha! De truer med å putte meg bakerst i køen.. DERE HAR GJORT DET ALT KJÆRE PTN! "You have been hitting reload, please stop doing that, let the page load it self or you will be moved to the back of the queue!" Endret 3. februar 2004 av Zhen.Jen Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 maskin1 er på 1414 maskin2 er på 897 maskin3 er på 90 har lite tro på at maskin3 når 0, heller det at den kommer seg ned på 10 tallet og så poof opp til 2000 og noe Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tror PTN sys gjør at Maskin 1 kommer først siden den er sist Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 maskin1 er på 1414maskin2 er på 897 maskin3 er på 90 har lite tro på at maskin3 når 0, heller det at den kommer seg ned på 10 tallet og så poof opp til 2000 og noe Ikke bli overrasket nei. Var på 188...........refresh...........2200 Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Var det så ille ifjor? Husker jeg satt i timer da og.. Køen gikk litt hit og dit.. Men jeg fikk venteliste plass neste dag og 4fine plasser på TG03 uker senere... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ligger på 1500 jeg...tror dere jeg kan ta en dusj uten og hvere redd for og drite meg ut? er så kjipt og komme først opg i bekrefte og komme bakerst i køen igjen? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Var det så ille ifjor? Husker jeg satt i timer da og.. Køen gikk litt hit og dit.. Men jeg fikk venteliste plass neste dag og 4fine plasser på TG03 uker senere... jeg var skikkelig heldig med bestillingen ifjor, det var bare 15min så var det gjort Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ja, den sjangsen ville jeg ha tatt... <ego>det gjør ikkemeg noeomdu havner bakerst i køen<\ego> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå