hasuwest Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) 127 er jeg på nå, og nå er jeg forbanna lei av å vente. Blir nok ikke skole i mårra.. Hadde fått 2 er på Naturfag prøven likavel, shit au. Det er harde bud. Sitti og venta fra 16.30 da jeg kom hjem fra skolen. Endret 2. februar 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg er på opera.. sakl ikke ha noe og si da men har det det?har naturfagsprøve i morra jeg og sovet i timen og ikke orkerer jeg jobbe med det nå så blir stryk der ja.... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 190 nå, sakte, men sikkert(?) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kommet meg "ned" i 1493 Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Makan til sprettball-opplegg. Frem og tilbake. Er nede i 409 nå, tviler på at DEN lykken er langvarig. Begynner å bli lei, har vært våken i 29 timer.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Blir ikke skole på meg heller... Når jeg har sitti her foran pc'n siden 17:30 og regner med å sitte her hele natta. Da kan jammen skolen blåse en VELDIG lang vei ! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 lag deg noe skikkelig krutt kaffe, adawen Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg driver å lager en choco-kaffe-bombe a la Nescafé .. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 AA, der har vi det. Noen søla en slik choco-kaffebo-bombea la nescafé på serveren til PTN... Party there ..... No Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Møkka PTN.. Er har vært oppe i 50 og nede på 2000 igjen... Dette er for dårlig. Jeg er lei Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 "the estimated time to sell out all the tickets to TG04 in the real ticketsale is 45 minutes. " Tatt fra http://www.gathering.org/tg04/ Hmm. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Viktig! http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1720507 les min post der.. gidder ikke å dobbelposte i to tråder Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 http://www.jeghaterpartyticket.tk/ Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Rimelig lei jeg også.. har regga meg forran dataen med teppe å greier, dette kommer til å blir en lang natt, ender vel opp med at jeg sovner og ikke får med meg at jeg er nr1 og blir droppa Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 dette er jo feigt De som har vært skikkelig interesserte i å dra på TG, og sittet siden kl 1730 blir kastet ut av systemet sånn at de som logger seg på så sent som kl 2400 får billettene istedenfor: Jæv** urettferdig skal jeg si dere. Det er bare sinnsykt dårlig gjort ! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 what the heck... siden der er flere folk på denne tråden så kommer posten min her og. --- jeg kan faktisk verifisere at PTN kjører ett tilfeldig nummer liste hvor de prøver å hale ut tiden folk bestiller billetter til TG. jeg tok ganske enkelt to maskiner og rettet dem mot https://partyticket.net/waiting?uri=%2Ftg4%...heckout%2Findex og trykte enter. Resultatet var egentelig ikke overraskende.... døm selv.. den øverste med 141 som kølapp var den siste maskinen jeg prøvde med. nederste er min egen maskin, hvor jeg tolmodig har sittet og ventet på.. og nå! oppdaterte den seg og ga meg 1479 i kø. ****** ta PTN, måtte dem BRENNE for å kaste vekk tiden til folk isteden for å lage ett ekte køsystem som holder hva dem lover. PS! den maskinen som hadde 960. jeg reloader siden hvert eneste minutt og har nå 942 på den. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 MAndreas: Enig! Prelude: haha, dette er jo alt for dumt! Jeg fatter ikke at det er mulig! Men det kom ikke som noen overaskelse nei.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 katastrofalt dårlig dritt. Ptn kan brenne i ****** for all tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå