Gabriel Shear Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Ja, er vel sikra billett om man ligger på 2000, men det tar TIIIIIID, og soving eller skole i morra blir lite aktuellt for meg. Låg på ca 2200 når jeg kom igjen, så gikk eg sakte men sikkert mot 1000, men så plutselig tilbake til 2000 igjen..får lyst til å legge meg ned å grine! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nå har jeg endelig kommet på et stabilt nivå Lå på 480, nå er jeg på 371 Blir trøtt på skolen i morra, men det får gå =) Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Du og ja... Alt som heter søvn for **nesten vent... Setter vekkerklokka på 40 min interval, så får vi se om det blir både Billett, søvn og skole imorgen Edit_ er på plass nr 1680 var på nr 61 for 4 timer siden Endret 2. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dællern.. Fikk siden kan ikke vises... Refresha og volla nr 240 Jiiipii Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Heldig gris! Begynte kl. 18:02 på plass 109, har vært på 891 og er nå på 444... irriterende, men slikt er det no bare... Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 PTN = LOTTO ... Sjangsen for vinne (komme helt frem i køen) er minimal Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kan ikke de av dere som er inne og får bestilt si hvor mange billetter det er igjen? Kjekt å vite når man må begynne å få panikk Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 starta 17:55 jeg og nå er på 508 plass kommet 10 plasser fram den siste timen.... irriterende, men slikt er det no bare... ja det er slikt men skulle IKKE hvert sånn Lenke til kommentar
Chief Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det her er skikkelig lamet. PTN burde ordne opp nå. Hvert eneste år. Er det mulig. Hvorfor bruker TG PTN hvert forbannade år, når de aldri lærer? :arg: Nett før det koker over nå. Begynte klokken 1800 i kø, sitter her fortsatt. Hver gang det for****** køvinduet skal oppdatere seg selv faller jeg ut av køen. Latterlig system. Hvor i all verden har de PTN gutta studert drift? Det må være noe sånt jalla postordrediplomgreier. Lenge siden jeg har vært så irritert. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 dette er helt på ræva, i de 3 åra har det bare vært rot og crash med det ptn dritet. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 nå begynner jeg og lurer hvor leneg siden har stått stille...tror over 15min skla jeg ta en refresh el er det og ta en sjanse??? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 LIker ikke og først hoppe 1200 plasser bakover så rykke 5 fram ver gang så siden ikke vises Piiiiiiiiiiiiiiiip PTN Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Arghhhhhhh!!!! Forbanna dritt PTN! Her rykker man bare BAKOVER i køen. Hvordan er det mulig å lage et sånt elendig system? Å bruke stor pågang som unnskyldning kan de bare ikke bruke når de VET hvor mye pågang det vil bli. Samme møkka hvertår. De fortjener et ballespark hele gjengen.. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hørt remsa :frem, frem og tilbake" i dette tilfellet blir det "frem, tilbake, tilbake, tilbake, tilbake, tilbake og siden kan ikke vises" Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 morro den satt seg fast på 508 måtte trykke refresh nå er jeg 1869..###### DRIT! jeg begynner og bli trøtt nå og..men ikke ****** om jeg legger meg...! !!!iriterrt!!! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 PTN = LOTTO ... Sjangsen for vinne (komme helt frem i køen) er minimal Lenke til kommentar
HeltPåstyr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nå for f''' meg PTN ta selvkritikk og enten gi seg i bransjen, eller f ta meg skikkelig sammen !! TG dere bør også tenke dere godt om, dette går bare ikke, nå har jeg og sikkert flere 1000 andre sittet her siden klokka 1800 og ventet på biletter. NEI jeg godtar ikke flere unskyldninger. dere har hatt flere år på å forbedre dere, Neste år bør dere få dette til på en skikkelig måte. Folk skal for svingende på jobb/skole i morra, klokka er veldig mye og selv om dere testa med 2000 jukse biletter visste dere at pågangen nå kom til å være større hvorfor kunne dere ikke Ta i littt skikkelig da. Hæ. Mulig jeg er litt for forbanna nå og kansje tar i litt mye. men ta selvkritikk plz Hilsen en veldig forvirra og fortvila TG deltager. Jeg digger tg men ikke PTN. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 PTN = Pikken Til Nils (no offence til dere som heter Nils, måtte bare finne et navn ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) PTN = Pikken Til Nils (no offence til dere som heter Nils, måtte bare finne et navn ) Haha!! begynner å bli litt overtrøtt.. Edit: nummer 10 nå Endret 2. februar 2004 av Slettet-66d37 Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Party There ..... No Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå