Gabriel Shear Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Her er litt av loggen min. Mongo? Kl 18.00 2310 1929 1897 1878 1144 1139 2018 2001 1988 1962 1543 1501 1824 1500 - Kl 03.00 500 - Kl 04.00 300 100 80 30 BESTILLE! - Kl 04.30 Endret 3. februar 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det kommer vel etterhvert Vet det kø system for billettene denne gangen for å slippe overbelastning av server Lett er det ihvertfall ikke å få billett Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 argh!! kommer ikke inn:( Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noen som har fått bestillt ennå? Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 15 min å vente på oppdatering av sidene tror jeg Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 This year we have a new queue-system before entering the shop. This is done to keep the load on the server to a minimum. We only allow a certain number of people to access the actual shop, while the rest of the buyers is placed into a queue. When you're in the queue is absolutely vital that you DON'T HIT RELOAD!After a certain number of reloads you get moved back 15 minutes in the queue. The queue-page wil refresh itself after 60 seconds, and when you get to the shop you'll have 10 minutes to start your shopping, so make sure you have a PTN-account and payment-method ready. Uff da........ Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 er slik vært år *GRINE* er så stressssssa!!! grr, lurer på hvor mange % risiko for hjerteattack økes på denne kvelden. slik generelt hos dårlig mosjonerte geeker.... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 morsomt med kø system når man i det store og hele ikke kommer i kontakt med partyticket.net serveren.. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 You are number 199 in the queue, please wait. YAY! Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 You are number 199 in the queue, please wait. YAY! Dø en pineful død. pls - åssn web browser brukjer du? og åssn fikk du beskjed om at du var i kø? Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 You are number 199 in the queue, please wait. YAY! Bare å vente da Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 *ring ring ring* legen :Ja det er legevakten.... geek:Jeg tror jeg trenger hjelp, jeg merker stikkende smerter i brystkassa, svetten renner og jeg ser likblek ut.......... Legen:Hva driver du med da? Har du måkt snø eller noe? Geek: Jeg sitter med partyticket.net og får The page cannot be displayed.... Legen: DA er det ingen fare, det er helt normalt... Lenke til kommentar
airguard Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor er det selve ala "legg i handlekurv" knappen er...har ikke vert innpå sida før i fjord så vet ikke helt...hvordan bestiller man liksom. Litt n00by spørsmål kanskje.. Burde ha satt meg inn i sida før...men det var jo ******* trafikk allerede når kl var 17 så! Hvordan forhåndsbestiller man...legger til ORDRE osv??? Er det mulig ? Med slikt et språk, dette er ikke en mobil telefon men et forum. Skjerp deg. Det ville vært morsomt å se hvordan du skulle formulere en jobb søknad (ok, ok, ok litt offtopic men.... ) Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 lol @ mr-CEO nice1 Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 lol @ mr-CEO nice1 Lenke til kommentar
Chief Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det tok meg rundt 2 timer å få tak i billetter i fjor. Regner med at det kan ta like lang tid idag. Jaja... får vel billett i år også. Noen som har peil på om det er like dårlig bordplass som i fjor? Uansett er det ikke denne ventetiden som er piss. For de som er newbies på TG, så kommer nok køen til å hente billetter ta knekken på dere om dette er forferdelig. Jaja... Regner med denne tråden blir ganske stor etterhvert. -Chief- Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 herregud hvor lamt. Glad jeg ikke skal bestille. du kan jo risikere å måtte vente i flere timer, for så å gå glipp av "din tur" fordi du ble sittende litt for lenge på do eller.no er det virkelig den eneste løsningen ? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 You are number 199 in the queue, please wait. YAY! Dø en pineful død. pls - åssn web browser brukjer du? og åssn fikk du beskjed om at du var i kø? Vanligvis, Mozilla Firebird. Nå, IE 6.0. Kan ikke risikere at noe klikker pga. at siden ikke er 110% kompitabel med Mozilla Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ....Uansett er det ikke denne ventetiden som er piss. For de som er newbies på TG, så kommer nok køen til å hente billetter ta knekken på dere om dette er forferdelig.... Du kødder nå?? Å stå i køen noen timer er da ingenting mot å ikke få billett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå