tjalla Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det noen databutikker i Oslo-området som selger cpu-kjølere ? Foruten om Datakjeden. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 komplett? Holder i alle fall til i møllergata.. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Datakjeden = butikkene Komplett hadde før. Digital Impuls ligger også i Møllergaten, jeg vil anbefale de. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Datakjeden = butikkene Komplett hadde før. Digital Impuls ligger også i Møllergaten, jeg vil anbefale de. digital impuls er tingen men sjekk også komplett. Husk alt over 20db er bråk (min subjektive mening) Lenke til kommentar
steamr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Data-Supply er også en butikk i Oslo... Endret 2. februar 2004 av steamr Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Clas Ohlson har jo mye bra innen for datagenren Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 tror faktisk spaceworld i storgata har startet med litt kalde katoder, vifter og kjølere. eller har du som nevt datakjeden, digital impuls (anbefales) og computer city på alnabru, men jeg vet ikke helt hvilket utvalg de har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå