Gå til innhold

Innlogging hos chess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe... lurer på om du har et poeng der angel :)

folk legger jo ut om hvor kjapp kundeservice chess har, men hvor god er kvaliteten på svarene da tro? =) det meste av diskusjoner her inne går på jo på chess.. "åssen funker mms på chess?", "kan jeg bruke nettet til netcom på chess eller?" osv osv...

Lenke til kommentar

De har ikke dårlig kundeservice av og til er diverse funksjoner på nettsidene deres ïnaktive men er bare å gi beskjed så funker det igjen. Hatt problemer med innlogging og påfylling 3 ganger har skrevet mail 2 av gangene og ringt en gang fikk svar på begge mailene og var greie folk i telefonen problemet ble fikset på null komma niks alle 3 gangene. Grunnen til at det er så mye chess problemer her er at folk spør om hjemlp her FØR de spør kundeservice og ber dem fikse problemet :roll: (inkludert meg selv :blush: )

Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig med innlegget over mitt! Har vært borti Chess noen ganger, og har overhodet ingen ting å utsette på de. Veldig raskt svar på telefon, mye raskere enn Telenor, NetCom og Sense. I tillegg svarer de raskt på mail, sammenlignet med Telenor, ........ :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...