Lucifer 666 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har satt opp en Bulletproof FTP-server. Bruker FlashFTP til å koble meg opp mot denne. Har prøvd det på min og 2 andre maskiner og funker fint da. Men en kompis av meg kommer ikke inn... Han har også FlashFXP, skrevet rett brukernavn passord og adresse + rett port. Men han får bare "connection failed" hver gang. Han kjører også WinXP samme som meg + NIS'04 Hva kan det være som hindrer han oppkobling?? Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har han noen router e.l. underveis? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvordan er network layouten? Kobler han til over f.eks. internett mens de 2(3) andre klientene er koblet til via lokalnett? Prøvd å disable NIS? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Har han noen router e.l. underveis? Ikke noen router nei... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hvordan er network layouten? Kobler han til over f.eks. internett mens de 2(3) andre klientene er koblet til via lokalnett? Prøvd å disable NIS? Vi bruker begge Telenor ADSL, mens de 2 andre maskina jeg har prøvd på har vært på ISDN linjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå