all right Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg vil lage en patisjon til på hardisken min med hvordan gjør jeg det? Har ikke en botbar XP cd! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kontrollpanel > Administrative verktøy > Datamaskinbehandling > Lagringsplass > Diskbehandling Partition Magic er forøvrig et meget bra program til diskbehandling. Lenke til kommentar
all right Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg tenker og lage partisjoner på den disken jeg har systemet på!! og det går vell ikke der?? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Joda, det går fint med Partition Magic. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Sorry, det var jeg ikke klar over. Men det går fint med Partition Magic som slowcooler sier. Veldig brukervennlig er det også. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har en 120GB 7200rpm HD. Har 96% ledig kapasitet på denne. Hvilke fordeler er det med å partisere denne ? Vil systemet mitt jobbe raskere ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Nei, hastighet har ikke så mye å si. Men hvis du har kun en partisjon så ligger du tynt an hvis du en dag får tull med OS og ikke får startet opp. Du har mye større risiko for å miste alle datafilene (musikk, film, etc). Det er mye bedre å ha en egen partisjon for datafiler, da kan du formatere C: og reinstallere Windows hvis nødvendig, uten bekymring for dataene. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 tenker dette vil hjelpe:kontrolpanel- administrative tools -> Computer Management -> Storage -> Disk Management Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå