Lex-Icon Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hallo. Lurte på hvor man kan kjøpe Star Wars: Galaxies her i landet (eller i Trondheim)? Eller kanskje fra et norsk nettsted hvor de selger spill? Vet ikke helt hvor man skal lete, har ikke sett den i de butikkene jeg har vært i. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hallo. Lurte på hvor man kan kjøpe Star Wars: Galaxies her i landet (eller i Trondheim)? Eller kanskje fra et norsk nettsted hvor de selger spill? Vet ikke helt hvor man skal lete, har ikke sett den i de butikkene jeg har vært i. Hei du Ta deg en tur ned til Datakjeden i fjordgata,sist jeg var der hadde de det for 549kr trur jeg det var. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Zemeckis Skrevet 02/02/2004 : 17:38 QUOTE (Lex-Icon @ 02/02/2004 : 17:34) Hallo. Lurte på hvor man kan kjøpe Star Wars: Galaxies her i landet (eller i Trondheim)? Eller kanskje fra et norsk nettsted hvor de selger spill? Vet ikke helt hvor man skal lete, har ikke sett den i de butikkene jeg har vært i. Hei du Ta deg en tur ned til Datakjeden i fjordgata,sist jeg var der hadde de det for 549kr trur jeg det var. Er det vanlig pris på det spillet? Virka litt for grotesk for meg. 1 måned gratis? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noe rundt 500 er sikkert vanlig pris ja. I forhold til andre spill så synes jeg faktisk SWG har en del i selve pakka.. Veldig kul boks og manual.. Boksen har også et fancy preg over seg. Hvis du har en kamerat med spillet så tror jeg du kan teste spillet gratis i 7 dager... Ellerno sånt. Sjekk på starwarsgalaxies.com. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Det er ganske billig på cdon.no Offtopic: Kan jeg betale månedsavgiften med et Visa Electron kort? Endret 2. februar 2004 av Zuluzion Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nei. Du må ha vanlig VISA/Mastercard Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nei. Du må ha vanlig VISA/Mastercard Takk, endelig noen som svarte på spørsmålet mitt. For vel mamma eller pappa til å "betale" for meg, SWG here i come Noen som vet om en butikk i Oslo-området, der de selger SWG til en billig penge? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nei. Du må ha vanlig VISA/Mastercard Takk, endelig noen som svarte på spørsmålet mitt. For vel mamma eller pappa til å "betale" for meg, SWG here i come Noen som vet om en butikk i Oslo-området, der de selger SWG til en billig penge? Nei. Men Spaceworld selger det sikkert. Dyrt. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Nei. Du må ha vanlig VISA/Mastercard Takk, endelig noen som svarte på spørsmålet mitt. For vel mamma eller pappa til å "betale" for meg, SWG here i come Noen som vet om en butikk i Oslo-området, der de selger SWG til en billig penge? Nei. Men Spaceworld selger det sikkert. Dyrt. Tenkte å kjøpe det fra nettet, men jeg trenger et "ekte" visa kort Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er swg bra? Er i utgangspunktet langt ifra sw fan. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Er swg bra?Er i utgangspunktet langt ifra sw fan. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=198907 Sitter å lurer på å kjøpe det selv, men er liksom ikke sikker på om jeg gidder å bruke så mye penger bare for selve CD'n Lenke til kommentar
Plexius Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg betaler med visa electon kort.. funker helt fint Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Hvordan betaler du med Visa Electron? Du må jo skrive inn kortnummer! Jeg hadde ikke kortnummer på kortet mitt.. Bestilte derfor VISA Edit: Leeeif Endret 4. februar 2004 av Volcov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå