Gå til innhold

SW: Galaxies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo. Lurte på hvor man kan kjøpe Star Wars: Galaxies her i landet (eller i Trondheim)? Eller kanskje fra et norsk nettsted hvor de selger spill? Vet ikke helt hvor man skal lete, har ikke sett den i de butikkene jeg har vært i.

Hei du

Ta deg en tur ned til Datakjeden i fjordgata,sist jeg var der hadde de det for 549kr trur jeg det var.

Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 02/02/2004 : 17:38

QUOTE (Lex-Icon @ 02/02/2004 : 17:34)

Hallo. Lurte på hvor man kan kjøpe Star Wars: Galaxies her i landet (eller i Trondheim)? Eller kanskje fra et norsk nettsted hvor de selger spill? Vet ikke helt hvor man skal lete, har ikke sett den i de butikkene jeg har vært i. 

Hei du

Ta deg en tur ned til Datakjeden i fjordgata,sist jeg var der hadde de det for 549kr trur jeg det var. 

Er det vanlig pris på det spillet? Virka litt for grotesk for meg. 1 måned gratis?

Lenke til kommentar

Noe rundt 500 er sikkert vanlig pris ja.

I forhold til andre spill så synes jeg faktisk SWG har en del i selve pakka.. Veldig kul boks og manual.. Boksen har også et fancy preg over seg.

Hvis du har en kamerat med spillet så tror jeg du kan teste spillet gratis i 7 dager... Ellerno sånt. Sjekk på starwarsgalaxies.com.

Lenke til kommentar
Nei. Du må ha vanlig VISA/Mastercard

Takk, endelig noen som svarte på spørsmålet mitt.

For vel mamma eller pappa til å "betale" for meg, SWG here i come :thumbup:

Noen som vet om en butikk i Oslo-området, der de selger SWG til en billig penge?

Nei.

Men Spaceworld selger det sikkert. Dyrt. :p

Lenke til kommentar
Nei. Du må ha vanlig VISA/Mastercard

Takk, endelig noen som svarte på spørsmålet mitt.

For vel mamma eller pappa til å "betale" for meg, SWG here i come :thumbup:

Noen som vet om en butikk i Oslo-området, der de selger SWG til en billig penge?

Nei.

Men Spaceworld selger det sikkert. Dyrt. :p

Tenkte å kjøpe det fra nettet, men jeg trenger et "ekte" visa kort :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...