hodesleng Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Endelig fikk Whitebox rotet seg til aa sende meg tastatur, men hvordan skifter jeg det? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vell det ligger en liknende tråd som er ca 6 timer gammel her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=201830 Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jaha, saa jeg maa gaa inn bakfra? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hmm Fulgte det ikke med noen instruksjon da? Men se på høyre siden over luft utblåsningen, der er det el spor for et flatt skrujern. Samme på venstre siden. Hvis du er usikker, ring whitebox og ta med med de på tlf, så du ikke brekker istykker den plastik saken bak der. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 hmm Fulgte det ikke med noen instruksjon da? Men se på høyre siden over luft utblåsningen, der er det el spor for et flatt skrujern. Samme på venstre siden. Hvis du er usikker, ring whitebox og ta med med de på tlf, så du ikke brekker istykker den plastik saken bak der. Nope, lite info fra dem som vanlig Sliter noe sinnsykt med siste skruen, må jeg også ta de fire skruene rundt det store Centrino klistremerket? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) hmm Fulgte det ikke med noen instruksjon da? Men se på høyre siden over luft utblåsningen, der er det el spor for et flatt skrujern. Samme på venstre siden. Hvis du er usikker, ring whitebox og ta med med de på tlf, så du ikke brekker istykker den plastik saken bak der. Nope, lite info fra dem som vanlig Sliter noe sinnsykt med siste skruen, må jeg også ta de fire skruene rundt det store Centrino klistremerket? Altså, du skal ta av det plast dekselet som er oppe på pcen, rett bak tastaturet, det som har powerknappen osv i seg. Når den er av er det 2 små skruer som holder tastaturet, du skal IKKE løsne noen skruer under pcen. Hvis du mener det store centrino klistremerket mitt under, så er det RAm brikkenes lokk. da er du på feil sted, snu pcen igjen, etter du har skrud i alle skruene du måtet ha løsnet under. Endret 2. februar 2004 av MrNielsen Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 hmm Fulgte det ikke med noen instruksjon da? Men se på høyre siden over luft utblåsningen, der er det el spor for et flatt skrujern. Samme på venstre siden. Hvis du er usikker, ring whitebox og ta med med de på tlf, så du ikke brekker istykker den plastik saken bak der. Nope, lite info fra dem som vanlig Sliter noe sinnsykt med siste skruen, må jeg også ta de fire skruene rundt det store Centrino klistremerket? Altså, du skal ta av det plast dekselet som er oppe på pcen, rett bak tastaturet, det som har powerknappen osv i seg. Når den er av er det 2 små skruer som holder tastaturet, du skal IKKE løsne noen skruer under pcen. Hvis du mener det store centrino klistremerket mitt under, så er det RAm brikkenes lokk. da er du på feil sted, snu pcen igjen, etter du har skrud i alle skruene du måtet ha løsnet under. He he, en liten skive bom der ja...men det var du som sendte meg til posten om demontering. Skal plast dekselet presset oppover? provde saa vidt men fikk nesten noen smaa merker.. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 hvordan skal jeg ta av plastdekselet da? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hvordan skal jeg ta av plastdekselet da? Vell den andre tråden gjaldt dette dekselet da men... Jeg sier det igjen jeg, hvis du ikke aner og ikke vil ødelege noe, vent og ta det på tlf med whitebox i morgen. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 nå gikk det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå