Troy Henrik Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har nettopp handla dette hk't til en kammis skal bygge datan om få dager, vi har også kjøpt AMD 64 XP3200 og HyperX PC3500 2x256mb 2-3-3-7 + et 9600xt (skal kjøpe nytt)... Så lurer jeg på om jeg får klokka XP3200 noe? Er det noen som har erfaringer med det HK't? Burde vi kjøpe et annet? Har noen noe formening om hvor mye vi kommer til å Benche? Takk for svar Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har en følelse av at det er veldig få som har noen erfaring med det oppsettet. Men jeg tror det klokker dårlig. Nå kan jo uansett du komme med noen erfaringer. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Gibabyte-kortene med NF3 skal være blant det beste for A64 når det gjelder overklokking. Eller hva sier du til 345 1:1 2-2-2-5 Super Pi 1M-stabilt, ikke værst, eller hva? (A64 med lav multi gir "kunstig" høy FSB/minnehastighet, men likevel.) Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 kos maskina skal testes alle delene kommer inn til HWB.no innen uka så skal jeg gi all info om hvordan den bencher klokker osv. osv. GLEDER MEG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå