DementedAlbino Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skal kjøpe meg ny maskin nå og trenger derfor vifte til en amd xp 2500+ som skal overklokkes. Er også ute etter en bra viftestyring for cpuviften og kabinettviftene slik at de ikke kjører på fullt hele tiden, men justerer seg etter temperaturen. Har sett på en Aerogate 2 viftestyring, noen som har erfaringer med denne? Viften jeg vil ha må være stille, men kjøle bra slik at jeg kan klokke maskinen dersom det er behov for det. Fint om den ikke er så dyr heller. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Thermaltake Volcano 11 Xaser Edition Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Anbefaler Aerogate 2, har den selv.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jepp Aerogate kan anbefales. Veldig hendig sak, som også tar seg godt ut Skal du ha god kjøling og lite lyd så gå for en Thermalright eller swiftech kjøleribbe med en papst vifte. Blir jævelig dyrt men nå nevnte du ingenting om pris Lenke til kommentar
implex Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Aerogate 2 kan anbefales på det " varmeste " Den har full kotroll på maskin, og du ser bare at turtallet flyr nedover når du lufter, og gradene faller.. I tilegg ser den ikke direkte stygg ut, der den skifter mellom 7 farger, i fronten på kabinetet. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Sunbeam Rheobus med DRITSTERKE LED's... den har jeg...Og DEN VIRKER... Lenke til kommentar
chiefwiggum Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Må bare si at da jeg fyra Thermaltake Volcano 11 Xaser Edition for første gang så slo jeg hodet i pc-bordet.!Bruk den manuelle styringen til vifta, med sensor lever den sitt eget liv.Må også sies at den gir ekstrem god kjøling på min xp3200+, ifølge min målestokk.Ved fullt turtall høres det ut som støvsugeren! Et godt tips er å investere i et godt souroundanlegg, da slipper du å irritere deg over jævelskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå