Magnusha Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har et lite problem når jeg trykker på oppstarts knappen på kabinettet i windows så skrur pcen min seg av. vil ha bort dette er det noen som vet åssen jeg gjør det??? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Er en innstilling et sted, men jeg husker ikke hvor den er *Går på leting etter "magisk-anti-skru av-maskin-innstiling"* Beklager fant ikke no' Er faktisk på jakt etter den selv, men microsoft er flinke til og gjemme sånt Endret 2. februar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du finner den i bios.. TaZ Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Du finner den i bios.. TaZ Hva heter instillingen? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) se side 4-24 i manualen "power button Function" en side tilbake ser du bios bildet Endret 2. februar 2004 av taz Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du finner den i bios.. TaZ Og hvordan hadde du tenkt og skru PÅ maskinen da? En selbuvott kanskje? Det er en inn stilling i WinXP som lar deg ordne dette Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Du finner den i bios.. TaZ Og hvordan hadde du tenkt og skru PÅ maskinen da? En selbuvott kanskje? Det er en inn stilling i WinXP som lar deg ordne dette Du vet ikke hva du snakker om.. Denne funksjonen styres av bios,du kan velge om maskinen skal slå seg av med en gang eller om du skal holde den inne i 4 sec før den slår seg av. 4 sec er vanlig på de fleste HK som ikke har denne funksjonen. Defalt på NF7-S er instant-Off Men en selbuvott var at glimrende forslag da TaZ Endret 2. februar 2004 av taz Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Takker for alle svar jeg greide det nå det var bare å gjøre noe i bios Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Takker for alle svar jeg greide det nå det var bare å gjøre noe i bios Og hva gjorde herren Lenke til kommentar
ekkedum Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 MAN STILLER PÅ DET I BIOS!!!!!!! STÅR: wait 4 seconds elno!!på de fleste bioser da Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 MAN STILLER PÅ DET I BIOS!!!!!!! STÅR: wait 4 seconds elno!!på de fleste bioser da ekkedum du...Bare litt sent ute Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Forstod det sånn at han ville at pc'en ikke skulle skru seg av når han var inne i win. og trykka på knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå